Gå til innhold

Hva gleder du deg til i dag?

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Hei!

I dag er det vel to uker siden tipset kom, jeg har lagt det inn på min iphone for å teste det ut, men siden jeg har kjempemye...å gjøre hver dag, så har gleden bestått av å få unna ting, det har jeg også fått, og av og til noe sånt riktig hyggelig som å gå på museum.

Men det hjelper å være bevisst hvor mye fint hver dag byr på enten det er sol, et etterlengtet oppklaringsmøte eller at brevet snart er ferdig til div. instanser :-) eller å lese Hedvig :-)

Fuglekassene ligger i en krok enda, men det gjør ikke så mye de får finne seg et annet hjem dette året. Jeg har prioriteringslister og da forstår man at fugler får finne seg egne hus iblant eller enkelte år.

Fortsetter under...

Gjest prust
Skrevet

I dag gleder jeg meg til:

* å handle sammen med 11-åringen (vi skal kjøpe bursdagsgave til ei klassevenninne + se på bursdagsgave til minstejenta) - lenge siden bare hun og jeg har vært i butikker sammen

* kveldsmøte/årsmøte i en organisasjon jeg er med i

Vi har heller ikke fått hengt opp fuglekassene som ungene snekret i høst. Det må vi få gjort før vi reiser på påskeferie!

mariaflyfly
Skrevet

Jeg gleder meg til korøvelse etterpå! Har en maratonuke med øvelse hver dag og tre konserter i den andre enden, men det gir masse energi også! :)

Rhea Silvia
Skrevet

Livet er litt tøft for tiden, men det hjelper å glede seg til små ting:-)

- Det står en skål blåbær på benken, de gleder jeg meg til og spise.

. Jeg skal snart hente fortsettelsen på serien jeg leser, gleder meg til å forsvinne inn i et annet "liv"

- Jeg skal høre sønnen min spille i dag. Det er nok det jeg gleder meg mest til!

Gjest prust
Skrevet

Jeg gleder meg til korøvelse etterpå! Har en maratonuke med øvelse hver dag og tre konserter i den andre enden, men det gir masse energi også! :)

Skulle gjerne vært der og hørt på!

Gjest prust
Skrevet

Livet er litt tøft for tiden, men det hjelper å glede seg til små ting:-)

- Det står en skål blåbær på benken, de gleder jeg meg til og spise.

. Jeg skal snart hente fortsettelsen på serien jeg leser, gleder meg til å forsvinne inn i et annet "liv"

- Jeg skal høre sønnen min spille i dag. Det er nok det jeg gleder meg mest til!

Blåbær, bok og musikk kan snu en tung dag :-)

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg gleder meg til ukens samvær med 40 kommende psykiatere og Ole Andreassens utmerkede forelesninger om bipolar lidelse.

Skrevet

Idag gledet jeg meg til en fridag så jeg skulle få gjort endel hjemme.

Så fikk jeg beskjed om at min mot er lagt inn på sykehuset og at min far har "klikka" på hjemmesykepleierne..

Det var den dagen..

Skrevet

Jeg gleder meg til ukens samvær med 40 kommende psykiatere og Ole Andreassens utmerkede forelesninger om bipolar lidelse.

Når noe vondt skjer så blir jeg urolig og det jeg gledet meg til borte.. det er vel bare noe en må akseptere.

mariaflyfly
Skrevet

Skulle gjerne vært der og hørt på!

Du kan gå på kino i hjembyen din og se direktestreaming på lørdag! :D

berreundrar
Skrevet

Gleder meg til å spise ute i dag.

For tida gleder jeg meg til å flytte! :)

Annonse

berreundrar
Skrevet

Hørtes veldig interessant ut. Kunne ønske jeg kunne hørt foredraget jeg også.

Gjest prust
Skrevet

Du kan gå på kino i hjembyen din og se direktestreaming på lørdag! :D

Ja, kanskje jeg skulle gjøre det? Vi skal ha et familieselskap i helga, og det blir enten fredag kveld eller midt på dagen lørdag, så jeg må se om jeg får det til.

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Ole Andreassens, det var jo han jeg hørte på som foreleste om oxytocin på Ullevål mener jeg. Han nevnte det litt i forbifarten, men jeg noterte meg det og jeg tror det var han min psykiater kontaktet.

Du kan jo spørre han så får du informasjonen selv og fra en fagperson.

Skrevet

I dag gleder jeg meg mest over at mange ting jeg har gruet meg for er unnagjort. Nå har jeg hele ettermiddagen fri til å gjøre hyggeligere ting!

Madelenemie
Skrevet

Til å legge meg.

Hei!

Etter en lang og strevsom dag gleder jeg meg stort sett til det selv.

Jeg gleder meg sånn at jeg av og til legger meg før min mann syns jeg trenger :-)

Men jeg liker å legge meg til tid, da ligger jeg og tenker litt, blir trøttere og trøttere, før jeg neste morgen ca kl 06.30 tenker, "også sovnet jeg midt i noe".

Midt i noe er gjerne en tankerekkefølge som oppklarer og sorterer og bestemmer en sak.

• 2 uker senere...
mariaflyfly
Skrevet

Ja, kanskje jeg skulle gjøre det? Vi skal ha et familieselskap i helga, og det blir enten fredag kveld eller midt på dagen lørdag, så jeg må se om jeg får det til.

Hvis du ikke rakk det, har du muligheten i morra også ;) Hovedscenen på NRK2.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...