Gjest prust Skrevet 31. mars 2013 Skrevet 31. mars 2013 Hvis du ikke rakk det, har du muligheten i morra også Hovedscenen på NRK2. Søren og. Oppdaget det for seint. Så ikke på tv i kveld og var ikke på DOL i går og fikk sett meldingen din :-( Den lørdagen det var direkteoverføring på kinoen, hadde vi 9-års familieselskap. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. mars 2013 Skrevet 31. mars 2013 Søren og. Oppdaget det for seint. Så ikke på tv i kveld og var ikke på DOL i går og fikk sett meldingen din :-( Den lørdagen det var direkteoverføring på kinoen, hadde vi 9-års familieselskap. Hihi, du får prøve nett-tv på nrk.no 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. mars 2013 Skrevet 31. mars 2013 Hihi, du får prøve nett-tv på nrk.no Jeps, det skal jeg. Men nå må jeg krype til sengs. Mannen har sovet på sofaen i hele kveld (han kjørte hele veien hjem fra Vestlandet i dag og var visst helt utslitt), mens jeg har spilt kort og wordfeud og quizbattle med snart-14-åringen etter at søstrene hadde lagt seg. God natt! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. mars 2013 Skrevet 31. mars 2013 Hihi, du får prøve nett-tv på nrk.no Jeps, det skal jeg. Men nå må jeg krype til sengs. Mannen har sovet på sofaen i hele kveld (han kjørte hele veien hjem fra Vestlandet i dag og var visst helt utslitt), mens jeg har spilt kort og wordfeud og quizbattle med snart-14-åringen etter at søstrene hadde lagt seg. God natt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.