Gå til innhold

E-reseptene utilgjengelige

Anbefalte innlegg

Gjest Migrenai
Skrevet

I går og i dag er det helt umulig å logge seg inn på mine resepter. I går var det jo bankenes identifiseringsopplegg som røyk, men banken er for lengst på plass uten at Mine resepter er annet enn låst. Jeg ringte det 800-hjelp-nummeret som står der og en litt fnisete dame visste jammen ikke hva det kom av, kanskje det var alle som dreiv på med å sjekke skatten sin, haha.

Dette er viktig for meg. Lang vei til apoteket og vet ikke helt sikkert om legen fikk beskjeden min i går. Veit noen noe om dette?

Skrevet

Vet ikke status for e-reseptpålogging dessverre, men du kan jo ringe apoteket og spørre om resepten din er klar?

Skrevet

Vet ikke status for e-reseptpålogging dessverre, men du kan jo ringe apoteket og spørre om resepten din er klar?

De har ikke lov til å svare...

Skrevet

De har ikke lov til å svare...

Nei det er nok sant.

og bra er jo det når jeg tenker meg om, men kjipt for trådstarter da.

Gjest Hageblomsten
Skrevet

Jeg fikk logget inn, og sjekket e-respetene i kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...