Gjest Migrenai Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 I går og i dag er det helt umulig å logge seg inn på mine resepter. I går var det jo bankenes identifiseringsopplegg som røyk, men banken er for lengst på plass uten at Mine resepter er annet enn låst. Jeg ringte det 800-hjelp-nummeret som står der og en litt fnisete dame visste jammen ikke hva det kom av, kanskje det var alle som dreiv på med å sjekke skatten sin, haha. Dette er viktig for meg. Lang vei til apoteket og vet ikke helt sikkert om legen fikk beskjeden min i går. Veit noen noe om dette? 0 Siter
Kalevaala Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Vet ikke status for e-reseptpålogging dessverre, men du kan jo ringe apoteket og spørre om resepten din er klar? 0 Siter
GoodTimes Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Vet ikke status for e-reseptpålogging dessverre, men du kan jo ringe apoteket og spørre om resepten din er klar? De har ikke lov til å svare... 0 Siter
Kalevaala Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 De har ikke lov til å svare... Nei det er nok sant. og bra er jo det når jeg tenker meg om, men kjipt for trådstarter da. 0 Siter
Gjest Hageblomsten Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Jeg fikk logget inn, og sjekket e-respetene i kveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.