Gjest Takknemlig for hjelp Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Jeg trenger råd om hva jeg kan gjøre når det er så smertefullt og det kjennes ut som om jeg ikke greier å holde ut lengre. Jeg prøver å ringe og snakke med noen eller å lese. Noen ganger hjelper det litt. Er det ting som du har erfaring med at hjelper når en plages med traumer? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Dette tenker jeg er et av de viktigste tema i behandlingen. Har du tatt det opp med din behandler? 0 Siter
Gjest Takknemlig for hjelp Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Dette tenker jeg er et av de viktigste tema i behandlingen. Har du tatt det opp med din behandler? Jeg har tatt det opp med behandleren min, men hun spurte meg bare om hva som brukte å hjelpe og hun sa at da måtte jeg fortsette med det. Hun ga meg ikke råd om andre måter å takle det på. Jeg skal spørre henne om hun kan forklare meg om andre måter å håndtere det på. På en metakognitiv måte, hvordan kan jeg gjøre det når det blir så vanskelig? Noen ganger står det på i flere timer, selv om jeg konsentrerer meg om å lese eller jeg snakker med noen. 0 Siter
Gjest Takknemlig for hjelp Skrevet 20. mars 2013 Skrevet 20. mars 2013 Dette tenker jeg er et av de viktigste tema i behandlingen. Har du tatt det opp med din behandler? Takk for ditt svar! Jeg har også flere ganger forklart for behandleren min hvordan jeg har det og at jeg trenger hjelp fra henne med dette, og at det er bare noen ganger at det hjelper litt å snakke eller lese. I neste behandlingstime håper jeg at behandleren kan gi meg hjelp når jeg spør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.