Gå til innhold

Mistenkelig? (ang naturmedisin)

Anbefalte innlegg

Bella Dotte
Skrevet

Det er da ikke overraskende. Hvis det viser seg at middelet har effekt, er det medisin, og ikke lovlig å omsette som naturlegemiddel.

At det *fjernes* og ikke kommer pasientene til gode i allmennmedisin, hvis det er mer effektivt og med færre bivirkninger enn tradisjonelle medisiner, er derimot uhørt!

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

10

• Kalevaala

3

• Bella Dotte

2

• fresja

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Det er da ikke overraskende. Hvis det viser seg at middelet har effekt, er det medisin, og ikke lovlig å omsette som naturlegemiddel.

At det *fjernes* og ikke kommer pasientene til gode i allmennmedisin, hvis det er mer effektivt og med færre bivirkninger enn tradisjonelle medisiner, er derimot uhørt!

Det er det siste der jeg synes virker merkelig....

Bella Dotte
Skrevet

Det er det siste der jeg synes virker merkelig....

Ja, det må vel klassifiseres som ondskap...

Skrevet

Er stevia uten bivirkninger?

Kan du bruke den i te og i steden for sukker i alt annet som man vanligvis bruker sukker i?

''Er stevia uten bivirkninger? Kan du bruke den i te og i steden for sukker i alt annet som man vanligvis bruker sukker i?''

Ja, stevia er uten bivirkninger, den har vært brukt i Japan siden like etter andre verdenskrig og såvidt jeg har fått med meg har det ikke vært noen problemer med det.

Bruk i bakst... Tja... Den er jo så vanvittig mye søtere enn sukker så det skal lite til før det blir for søtt da, så den fyller jo ikke opp en deig på samme måte som sukker. Jeg bruker den i teen min, i f.eks. yoghurt naturell, i havregrøten og mange lager kaker med stevia som søtning f.eks. Finnes med forskjellige smaker også, som toffee, sjokolade, vanilje og flere andre, jeg har bare prøvd vanilje og vanlig stevia og er godt fornøyd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...