Bella Dotte Skrevet 20. mars 2013 Skrevet 20. mars 2013 Det er da ikke overraskende. Hvis det viser seg at middelet har effekt, er det medisin, og ikke lovlig å omsette som naturlegemiddel. At det *fjernes* og ikke kommer pasientene til gode i allmennmedisin, hvis det er mer effektivt og med færre bivirkninger enn tradisjonelle medisiner, er derimot uhørt! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. mars 2013 Skrevet 20. mars 2013 Det er da ikke overraskende. Hvis det viser seg at middelet har effekt, er det medisin, og ikke lovlig å omsette som naturlegemiddel. At det *fjernes* og ikke kommer pasientene til gode i allmennmedisin, hvis det er mer effektivt og med færre bivirkninger enn tradisjonelle medisiner, er derimot uhørt! Det er det siste der jeg synes virker merkelig.... 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 20. mars 2013 Skrevet 20. mars 2013 Det er det siste der jeg synes virker merkelig.... Ja, det må vel klassifiseres som ondskap... 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mars 2013 Skrevet 21. mars 2013 Er stevia uten bivirkninger? Kan du bruke den i te og i steden for sukker i alt annet som man vanligvis bruker sukker i? ''Er stevia uten bivirkninger? Kan du bruke den i te og i steden for sukker i alt annet som man vanligvis bruker sukker i?'' Ja, stevia er uten bivirkninger, den har vært brukt i Japan siden like etter andre verdenskrig og såvidt jeg har fått med meg har det ikke vært noen problemer med det. Bruk i bakst... Tja... Den er jo så vanvittig mye søtere enn sukker så det skal lite til før det blir for søtt da, så den fyller jo ikke opp en deig på samme måte som sukker. Jeg bruker den i teen min, i f.eks. yoghurt naturell, i havregrøten og mange lager kaker med stevia som søtning f.eks. Finnes med forskjellige smaker også, som toffee, sjokolade, vanilje og flere andre, jeg har bare prøvd vanilje og vanlig stevia og er godt fornøyd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.