Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

SIAN og andre anti-muslimske hatgrupper forsøker å få oss til å tro at de er forskjellig fra de anti-jødiske hatgruppene (Hvit Valgallianse, osv.)

Men Arne Tumyr, leder i SIAN, bekrefter nå det man lett kunne se - at muslimhaterne og jødehaterne er "det samme", ved at SIAN nå hyller en rekke nazistiske organisasjoner på deres landsmøte:

''«I løpet av 1980- og 90-årene poppet det opp med partier og organisasjons-grupperinger som har villet bekjempe innvandringspolitikken. Alle har hatt som formål mer eller mindre det samme som SIAN står for», fortsatte Arne Tumyr, i følge SIANs nettside.

Tumyr trakk frem partier som Stopp Innvandringen, som senere byttet navn til Hvit Valgallianse, Fedrelandspartiet og Nasjonaldemokratene.

Tumyr unnlot fortsatt å nevne at miljøet rundt disse partiene hadde tunge innslag av nynazister, hvorav flere ble dømt for grove forhold. Flere kjente, voldsdømte nazister figurerte blant annet som listekandidater for Hvit Valgallianse, mens sentrale medlemmer av Fedrelandspartiet var militante nazister, bla med tilknytning til nazigruppen Viking i Oslo. Hvit Valgallianse er for øvrig det eneste parti i Norge som er blitt dømt for innholdet i et partiprogram, nemlig da de programfestet å ville tvangssterilisere adoptivbarn født utenfor Europa.''

Kilde: http://www.vepsen.no/2013/03/tumyrs-brune-venner/

Den siste lille illusjon om at det er forskjell på jøde- og muslimhatere er "busted"!

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

17

• Nord og ned

15

• adhemar

5

• flisa

3

Mest aktive i denne tråden

Nord og ned
Skrevet

''Den siste lille illusjon om at det er forskjell på jøde- og muslimhatere er "busted"!'

Er det noen som er busted så er det deg, dine muslimvenner og allierte i AUF: http://bildr.no/image/1329708.jpeg

De er bare den sedvanlige frekkheten din som gjør at du våger bringe temaet på bane.

Nord og ned
Skrevet

"Vepsen" med sine udokumenterte sitater, og venstreekstreme agenda er for øvrig omtrendt en like "seriøs" kilde til informasjom som deg, eller stats-TV i Nord Korea.

Totalt vediløst, og det eneste din post beviser om noe eller noen, er hvor desperat du er på leting etter det minste lille tegn på at ditt forskrudde verdensbilde er riktig.

Islamister er og blir dagens naziser i alle henseende: http://www.dagbladet.no/2013/01/15/nyheter/egypt/mohamed_mursi/israel/25253859/

berreundrar
Skrevet

Hvis "Stopp innvandringen" skiftet navn til "Hvit valgallianse" er jeg rimelig sjokkert. Det førstenavnet hentyder en politisk mening og er helt akseptabel. Den andre er klart rasistisk og ikke akseptabel.

For øvrig har jeg ingen kommentarer til det du eller NogN skriver/diskuterer her. Jeg vet for lite om disse tingene.

Skrevet

Hvis "Stopp innvandringen" skiftet navn til "Hvit valgallianse" er jeg rimelig sjokkert. Det førstenavnet hentyder en politisk mening og er helt akseptabel. Den andre er klart rasistisk og ikke akseptabel.

For øvrig har jeg ingen kommentarer til det du eller NogN skriver/diskuterer her. Jeg vet for lite om disse tingene.

''Hvis "Stopp innvandringen" skiftet navn til "Hvit valgallianse" er jeg rimelig sjokkert. Det førstenavnet hentyder en politisk mening og er helt akseptabel. Den andre er klart rasistisk og ikke akseptabel.

For øvrig har jeg ingen kommentarer til det du eller NogN skriver/diskuterer her. Jeg vet for lite om disse tingene. – berreundrar''

Hvorfor overrasker dette deg?

Det er jo rimelig åpenbart at det bare er en variant av det tradisjonelle jødehatet. Til og med Erna Solberg har påpekt det.

Jeg synes det er en borgerplikt å sette seg inn i hva disse hatgruppene gjør, og hvem som står bak.

Visste du, for eksempel, at morderen til Benjamin Hermansen fikk 250000 kr i arv fra høyresiden, for å ha myrdet ham?

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Vil-gi-arv-til-Benjamins-drapsmann-6566921.html

Med vennlig hilsen

Nord og ned
Skrevet

''Hvis "Stopp innvandringen" skiftet navn til "Hvit valgallianse" er jeg rimelig sjokkert. Det førstenavnet hentyder en politisk mening og er helt akseptabel. Den andre er klart rasistisk og ikke akseptabel.

For øvrig har jeg ingen kommentarer til det du eller NogN skriver/diskuterer her. Jeg vet for lite om disse tingene. – berreundrar''

Det er jo rimelig åpenbart at det bare er en variant av det tradisjonelle jødehatet. Til og med Erna Solberg har påpekt det.

Jeg synes det er en borgerplikt å sette seg inn i hva disse hatgruppene gjør, og hvem som står bak.

Visste du, for eksempel, at morderen til Benjamin Hermansen fikk 250000 kr i arv fra høyresiden, for å ha myrdet ham?

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Vil-gi-arv-til-Benjamins-drapsmann-6566921.html

Med vennlig hilsen

''Til og med Erna Solberg har påpekt det.''

Og til og med jødinnen Mona Levin har imøtegått det histrorieløse vrøvlet til en bleikfeite merra, satt hennes bagatellisering av Holocaust på plass: http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/article4195081.ece

Hvorfor ikke bli litt mer optatt av jødehatet i dine egne rekker, før du fantaserer frem jødehat i andres: http://bildr.no/image/1329708.jpeg

Jeg har btw. aldri sett en eneste uttalelse fra verken Hvit Valgallianse eler Stopp innvandringen som inneholder noe angrep på jøder, så du farer også på det punkt bare med løgn og fanteri. Disse orgasisasjonene er for øvrig helt uvirksomme og deres frontfigurer døde for år og dag siden, i motsetning til den oppvoksene selkt med AUF-jødehatere.

Gjest old lady
Skrevet

Med vennlig hilsen

''Det er jo rimelig åpenbart at det bare er en variant av det tradisjonelle jødehatet.''

Nei, det er ikke "rimelig åpenbart". Det bør være lov å ønske en annen innvandringspolitikk uten at man skal bli beskylt for å være islamhater og rasist.

Gjest Nemlig Hemlig
Skrevet

De største jødehaterne i norge er den radikale venstresiden. Fra sv og videre ut i det brun-røde. Feks kristn halvorsen, som talte til en mobb som etter hennes tale løp rundt og ropte død over jødene...

Nazisme er ikke særlig populært i norge. Det som er med ekstremhøyresiden, er att det er marginale grupper som ikke regnes som patrioter dersom de glir over i nazisme.

Sian forøvrig er svært israel-vennlig, og skiller seg klart ut ifra nazisme. NDL er svært tett knyttet til Jewish defence league også.

Nord og ned
Skrevet

Ja - sett det der masser av ganger - og det er alltid underlivsprat av verste sort.

Og legg ikke minst merke til antallet likes på bare en times tid. Det økte faktisk en god del til også før det ble fjernet. Dette gir en god pekepinn på hva slags ideer som preger dagens røde horde.

Skrevet

sian ? ka det e ?

Spørsmål: muslimhatere, hva er det ? er det samme som ultahøyrefolk kaller meg usa hater eller israel hater hvis det er elementer i amerikansk eller israelsk utenrikspolitikk jeg er ganske uenig i ?

Jeg er mot alle former for ekstrem religion, og der faller helt klart en god del muslimer under.

Så da er jeg muslimhater, usa hater, israel hater, sikkert hater alt i hele verden.

jeg skjønner ikke retorikken din, hva er det du prøver si ? At ekstreme folk som "hater" alt som har med islam å gjøre også hater alt som har med "jødedom" å gjøre ?

Hvor mye må man misslike noe for at det kvalifiserer til å 'hate' ?

Nord og ned
Skrevet

sian ? ka det e ?

Spørsmål: muslimhatere, hva er det ? er det samme som ultahøyrefolk kaller meg usa hater eller israel hater hvis det er elementer i amerikansk eller israelsk utenrikspolitikk jeg er ganske uenig i ?

Jeg er mot alle former for ekstrem religion, og der faller helt klart en god del muslimer under.

Så da er jeg muslimhater, usa hater, israel hater, sikkert hater alt i hele verden.

jeg skjønner ikke retorikken din, hva er det du prøver si ? At ekstreme folk som "hater" alt som har med islam å gjøre også hater alt som har med "jødedom" å gjøre ?

Vrøvlet hans er komplett ulogisk og usammenhengende.

Kort oppsummert er det slik at hvis du tar avstand fra islamistenes jødehat, homohat og avsky for demokratiets spilleregler så er man.......av alle ting, Høyreekstremist og jødehater.

Skrevet

Vrøvlet hans er komplett ulogisk og usammenhengende.

Kort oppsummert er det slik at hvis du tar avstand fra islamistenes jødehat, homohat og avsky for demokratiets spilleregler så er man.......av alle ting, Høyreekstremist og jødehater.

Og hvis jeg bare tar avstand fra "radikal islamisme" på generelt grunnlag (ikke spesielle enkeltsaker), kan jeg bare være islamhater da, eller må jeg være jødehater samtidig ?

Gjest Endring trengs!
Skrevet

Arne Tumyr for statsminister!

Nord og ned
Skrevet

Og hvis jeg bare tar avstand fra "radikal islamisme" på generelt grunnlag (ikke spesielle enkeltsaker), kan jeg bare være islamhater da, eller må jeg være jødehater samtidig ?

I følge trådstarter er du da også automatisk jødehater.

Skrevet

I følge trådstarter er du da også automatisk jødehater.

Jaja, hardt liv. Får melde meg inn i NS da

Skrevet

''Det er jo rimelig åpenbart at det bare er en variant av det tradisjonelle jødehatet.''

Nei, det er ikke "rimelig åpenbart". Det bør være lov å ønske en annen innvandringspolitikk uten at man skal bli beskylt for å være islamhater og rasist.

''Nei, det er ikke "rimelig åpenbart". Det bør være lov å ønske en annen innvandringspolitikk uten at man skal bli beskylt for å være islamhater og rasist. – old lady''

De blir ikke beskyldt for å være "islamhater og rasist" fordi de "ønsker en annen innvandringspolitikk".

Skrevet

sian ? ka det e ?

''sian ? ka det e ?

Hvor mye må man misslike noe for at det kvalifiserer til å 'hate' ? – adhemar''

Det var da svært så tungt du hadde for det! ;-)

En xxxx-hater (kvinnehater, jødehater, osv) er en person som hater kvinner, jøder, muslimer, osv. på grunn av hvem de er, og ikke hva et individ har gjort.

Skrevet

''Og hvis jeg bare tar avstand fra "radikal islamisme" på generelt grunnlag (ikke spesielle enkeltsaker), kan jeg bare være islamhater da, eller må jeg være jødehater samtidig ? – adhemar''

For det første handlet tråden om SIAN og lignende grupper.

For det andre så er det stor forskjell på å hate kvinner, muslimer, kvinner, og å hate ekstreme fundamentalister, basert på hva de har gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...