Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De største jødehaterne i norge er den radikale venstresiden. Fra sv og videre ut i det brun-røde. Feks kristn halvorsen, som talte til en mobb som etter hennes tale løp rundt og ropte død over jødene...

Nazisme er ikke særlig populært i norge. Det som er med ekstremhøyresiden, er att det er marginale grupper som ikke regnes som patrioter dersom de glir over i nazisme.

Sian forøvrig er svært israel-vennlig, og skiller seg klart ut ifra nazisme. NDL er svært tett knyttet til Jewish defence league også.

''De største jødehaterne i norge er den radikale venstresiden. Fra sv og videre ut i det brun-røde. Feks kristn halvorsen, som talte til en mobb som etter hennes tale løp rundt og ropte død over jødene...''

Dokumentasjon?

''Nazisme er ikke særlig populært i norge. Det som er med ekstremhøyresiden, er att det er marginale grupper som ikke regnes som patrioter dersom de glir over i nazisme.''

Nei, siden det ikke er så populært å være nazist har mange av de tradisjonelle jødehateren nå blitt muslimhatere i tillegg. Det er samme filosofi, samme hat, og svært liten forskjell på dem.

''Sian forøvrig er svært israel-vennlig, og skiller seg klart ut ifra nazisme. NDL er svært tett knyttet til Jewish defence league også. – Nemlig Hemlig''

Vel, de påstår sikkert det, men man ser jo hva Arne Tumyr faktisk sier om forbilder, som er nazister. Dette med å være "israel-vennlig" faller på sin egen urimelighet - det er bare fordi de hater muslimer også for tiden.

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

17

• Nord og ned

15

• adhemar

5

• flisa

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest old lady
Skrevet

''Nei, det er ikke "rimelig åpenbart". Det bør være lov å ønske en annen innvandringspolitikk uten at man skal bli beskylt for å være islamhater og rasist. – old lady''

De blir ikke beskyldt for å være "islamhater og rasist" fordi de "ønsker en annen innvandringspolitikk".

''De blir ikke beskyldt for å være "islamhater og rasist" fordi de "ønsker en annen innvandringspolitikk".''

Det er nettopp det du alltid gjør.

Gjest old lady
Skrevet

''sian ? ka det e ?

Spørsmål: muslimhatere, hva er det ? er det samme som ultahøyrefolk kaller meg usa hater eller israel hater hvis det er elementer i amerikansk eller israelsk utenrikspolitikk jeg er ganske uenig i ?

Jeg er mot alle former for ekstrem religion, og der faller helt klart en god del muslimer under.

Så da er jeg muslimhater, usa hater, israel hater, sikkert hater alt i hele verden.

jeg skjønner ikke retorikken din, hva er det du prøver si ? At ekstreme folk som "hater" alt som har med islam å gjøre også hater alt som har med "jødedom" å gjøre ?

Hvor mye må man misslike noe for at det kvalifiserer til å 'hate' ? – adhemar''

Det var da svært så tungt du hadde for det! ;-)

En xxxx-hater (kvinnehater, jødehater, osv) er en person som hater kvinner, jøder, muslimer, osv. på grunn av hvem de er, og ikke hva et individ har gjort.

Et godt eksempel er ditt hat mot alle som tilhører den "onde" høyresiden.

Skrevet

Et godt eksempel er ditt hat mot alle som tilhører den "onde" høyresiden.

''Et godt eksempel er ditt hat mot alle som tilhører den "onde" høyresiden. – old lady''

Feil.

De misliker jeg på grunn av hva de GJØR, og ikke hvem de er.

Skrevet

''De blir ikke beskyldt for å være "islamhater og rasist" fordi de "ønsker en annen innvandringspolitikk".''

Det er nettopp det du alltid gjør.

''Det er nettopp det du alltid gjør. – old lady

''

Hvor?

Gjest old lady
Skrevet

''sian ? ka det e ?

Spørsmål: muslimhatere, hva er det ? er det samme som ultahøyrefolk kaller meg usa hater eller israel hater hvis det er elementer i amerikansk eller israelsk utenrikspolitikk jeg er ganske uenig i ?

Jeg er mot alle former for ekstrem religion, og der faller helt klart en god del muslimer under.

Så da er jeg muslimhater, usa hater, israel hater, sikkert hater alt i hele verden.

jeg skjønner ikke retorikken din, hva er det du prøver si ? At ekstreme folk som "hater" alt som har med islam å gjøre også hater alt som har med "jødedom" å gjøre ?

Hvor mye må man misslike noe for at det kvalifiserer til å 'hate' ? – adhemar''

Det var da svært så tungt du hadde for det! ;-)

En xxxx-hater (kvinnehater, jødehater, osv) er en person som hater kvinner, jøder, muslimer, osv. på grunn av hvem de er, og ikke hva et individ har gjort.

''Det var da svært så tungt du hadde for det!''

Nok et personangrep fra deg.

Skrevet

''Det var da svært så tungt du hadde for det!''

Nok et personangrep fra deg.

''"Det var da svært så tungt du hadde for det!"

Nok et personangrep fra deg. – old lady''

Sitatfusk fra deg.

Det er så illustrativt at når du ikke kan "ta" meg på det jeg skriver, så må du falsifisere sitater.

Nord og ned
Skrevet

''Det er nettopp det du alltid gjør. – old lady

''

Hvor?

''Hvor?''

Tja, hva med åpningsinnlegget for denne tråden, pluss et tusentalls liknende innlegg gjenom flere år?

Nord og ned
Skrevet

''Og hvis jeg bare tar avstand fra "radikal islamisme" på generelt grunnlag (ikke spesielle enkeltsaker), kan jeg bare være islamhater da, eller må jeg være jødehater samtidig ? – adhemar''

For det første handlet tråden om SIAN og lignende grupper.

For det andre så er det stor forskjell på å hate kvinner, muslimer, kvinner, og å hate ekstreme fundamentalister, basert på hva de har gjort.

''basert på hva de har gjort.''

Gjort? En islamist må altså gjøre noe før han eller hun skal kunne kritiseres, mens en frepper kan utsettes for ditt blinde hat bare han eller hun støtter Frp-politikk?

Gjest Nemlig hemlig
Skrevet

''De største jødehaterne i norge er den radikale venstresiden. Fra sv og videre ut i det brun-røde. Feks kristn halvorsen, som talte til en mobb som etter hennes tale løp rundt og ropte død over jødene...''

Dokumentasjon?

''Nazisme er ikke særlig populært i norge. Det som er med ekstremhøyresiden, er att det er marginale grupper som ikke regnes som patrioter dersom de glir over i nazisme.''

Nei, siden det ikke er så populært å være nazist har mange av de tradisjonelle jødehateren nå blitt muslimhatere i tillegg. Det er samme filosofi, samme hat, og svært liten forskjell på dem.

''Sian forøvrig er svært israel-vennlig, og skiller seg klart ut ifra nazisme. NDL er svært tett knyttet til Jewish defence league også. – Nemlig Hemlig''

Vel, de påstår sikkert det, men man ser jo hva Arne Tumyr faktisk sier om forbilder, som er nazister. Dette med å være "israel-vennlig" faller på sin egen urimelighet - det er bare fordi de hater muslimer også for tiden.

Dokumentasjon? Se på dagsrevyen, les klassekampen, delta på ett møte i palestinakommiteen. Seriøst!!!

Du er da mere israelfiendtlig enn feks Nord og Ned, som du sikkert regner som en ekstremist. Der har du mere til felles med nazistene enn Sian?

Jeg er selv ikke medlem av SIAN, og ja det finnes rasister der. Akkuratt som det i palestinakomiteen sitter regelrette anti-semitter.

Skrevet

Dokumentasjon? Se på dagsrevyen, les klassekampen, delta på ett møte i palestinakommiteen. Seriøst!!!

Du er da mere israelfiendtlig enn feks Nord og Ned, som du sikkert regner som en ekstremist. Der har du mere til felles med nazistene enn Sian?

Jeg er selv ikke medlem av SIAN, og ja det finnes rasister der. Akkuratt som det i palestinakomiteen sitter regelrette anti-semitter.

''Dokumentasjon? Se på dagsrevyen, les klassekampen, delta på ett møte i palestinakommiteen. Seriøst!!!''

At det finnes enkelte jødehatere er sikkert sant, men palestinakomitéen handler om at Israel okkuperer landet deres ulovlig.

Og uansett, hvorfor gjør dette det "bedre" at SIAN beundrer nazister?

''Du er da mere israelfiendtlig enn

feks Nord og Ned, som du sikkert regner som en ekstremist. Der har du mere til felles med nazistene enn Sian?''

Og her blander du, formodentlig med vilje, jødehat (som handler om å hate folk basert på rase/religion), og motstand mot staten Israels handlinger i de ulovlig okkuperte områdene.

(Som til og med Ariel Sharon innrømmet er ulovlig okkuperte!)

''Jeg er selv ikke medlem av SIAN, og ja det finnes rasister der. Akkuratt som det i palestinakomiteen sitter regelrette anti-semitter. – Nemlig hemlig''

For det første, her er det snakk om noen (Tumyr) som folk påstår ikke er jødehater, men så beundrer han tydeligvis nazister likevel.

For det andre, om du så fant jødehatere i Palestinakomiteen, så berettiger det på ingen måte jødehatet i SIAN.

For det tredje, jeg har alltid fordømt alt jøde- og muslimhat. For meg er det akkurat det samme.

Derimot har jeg fordømt staten Israel, fordi de okkuperer Palestina ulovlig.

Nord og ned
Skrevet

''Dokumentasjon? Se på dagsrevyen, les klassekampen, delta på ett møte i palestinakommiteen. Seriøst!!!''

At det finnes enkelte jødehatere er sikkert sant, men palestinakomitéen handler om at Israel okkuperer landet deres ulovlig.

feks Nord og Ned, som du sikkert regner som en ekstremist. Der har du mere til felles med nazistene enn Sian?''

Og her blander du, formodentlig med vilje, jødehat (som handler om å hate folk basert på rase/religion), og motstand mot staten Israels handlinger i de ulovlig okkuperte områdene.

''Jeg er selv ikke medlem av SIAN, og ja det finnes rasister der. Akkuratt som det i palestinakomiteen sitter regelrette anti-semitter. – Nemlig hemlig''

For det første, her er det snakk om noen (Tumyr) som folk påstår ikke er jødehater, men så beundrer han tydeligvis nazister likevel.

For det andre, om du så fant jødehatere i Palestinakomiteen, så berettiger det på ingen måte jødehatet i SIAN.

For det tredje, jeg har alltid fordømt alt jøde- og muslimhat. For meg er det akkurat det samme.

En orgie av fossroing og bortforklaringer.

Du har i langt større grad enn folk flest bidratt til at antisemitismen i Norge er den verste i hele Vest-europa: http://www.verdidebatt.no/debatt/cat1/subcat2/thread149672/

Var det ikke rundt 7000 antijødiske innlegg, fordekt som "israel-kritikk""anti-zionisme" og andre floskler du rakk og skrive på VGD før du ble hivd ut?

Gjest Nemlig Hemlig
Skrevet

der viste du ditt sanne ansikt sør. Du beundrer visse kulturer, stakkarsligjør de, og nekter å kritisere. Du kaller andre anti-semitter, men når det gjelder noen på din side av skalaen, så har du skylappene på. Man kan ikke ta deg alvorlig, nå gidder jeg ikke svare ytterligere. Du er en sånn type som ikke kan innrømme når du har logisk brist.

Skrevet

der viste du ditt sanne ansikt sør. Du beundrer visse kulturer, stakkarsligjør de, og nekter å kritisere. Du kaller andre anti-semitter, men når det gjelder noen på din side av skalaen, så har du skylappene på. Man kan ikke ta deg alvorlig, nå gidder jeg ikke svare ytterligere. Du er en sånn type som ikke kan innrømme når du har logisk brist.

''der viste du ditt sanne ansikt sør. Du beundrer visse kulturer, stakkarsligjør de, og nekter å kritisere. Du kaller andre anti-semitter, men når det gjelder noen på din side av skalaen, så har du skylappene på. Man kan ikke ta deg alvorlig, nå gidder jeg ikke svare ytterligere. Du er en sånn type som ikke kan innrømme når du har logisk brist. – Nemlig Hemlig''

Jaha? Og dette er jo like fantasifullt, for ikke å si like mye direkte løgn som påstandene om mine "antijødiske" innlegg (som ikke eksisterer), løgnen om at jeg er "kastet ut av VGD" (som er N&Ns fantasi), og alle de andre løgnen dere må finne på fordi dere ikke har argumenter.

Du vet like godt som meg at jeg aldri har skrevet noe "anti-jødisk". Hvorfor skulle jeg det? Vennligst forklar.

You are busted!

Gjest old lady
Skrevet

''der viste du ditt sanne ansikt sør. Du beundrer visse kulturer, stakkarsligjør de, og nekter å kritisere. Du kaller andre anti-semitter, men når det gjelder noen på din side av skalaen, så har du skylappene på. Man kan ikke ta deg alvorlig, nå gidder jeg ikke svare ytterligere. Du er en sånn type som ikke kan innrømme når du har logisk brist. – Nemlig Hemlig''

Jaha? Og dette er jo like fantasifullt, for ikke å si like mye direkte løgn som påstandene om mine "antijødiske" innlegg (som ikke eksisterer), løgnen om at jeg er "kastet ut av VGD" (som er N&Ns fantasi), og alle de andre løgnen dere må finne på fordi dere ikke har argumenter.

Du vet like godt som meg at jeg aldri har skrevet noe "anti-jødisk". Hvorfor skulle jeg det? Vennligst forklar.

You are busted!

''Du vet like godt som meg at jeg aldri har skrevet noe "anti-jødisk".''

Heller ikke på VG-nett? *LOL*

Skrevet

''Du vet like godt som meg at jeg aldri har skrevet noe "anti-jødisk".''

Heller ikke på VG-nett? *LOL*

''Heller ikke på VG-nett? *LOL* – old lady

''

Heller ikke på VG-nett, selvsagt. Jeg har aldri skrevet et anti-jødisk innlegg i mitt liv.

Ikke fusker jeg med sitater heller, slik som du beviselig gjorde i denne tråden.

Nord og ned
Skrevet

''Heller ikke på VG-nett? *LOL* – old lady

''

Heller ikke på VG-nett, selvsagt. Jeg har aldri skrevet et anti-jødisk innlegg i mitt liv.

Ikke fusker jeg med sitater heller, slik som du beviselig gjorde i denne tråden.

''Heller ikke på VG-nett, selvsagt. Jeg har aldri skrevet et anti-jødisk innlegg i mitt liv.''

Neida! aldri! ikke et eneste ett!

Hahahahahah

Nord og ned
Skrevet

You are busted!

''mine "antijødiske" innlegg (som ikke eksisterer), løgnen om at jeg er "kastet ut av VGD" (som er N&Ns fantasi)''

Tror ærlig talt din troverdighet blant dolere befinner seg så farlig nær nullpunktet at ordet løgn fra deg ikke imponerer særlig mnage.

Skrevet

Sitatfusk fra deg.

Det er så illustrativt at når du ikke kan "ta" meg på det jeg skriver, så må du falsifisere sitater.

Ordrett -hva jeg kan se

Skrevet

Sitatfusk fra deg.

Tror jeg ler meg i hjel. Fordi det mangler ett smiletegn så kaller du det sitatfusk.

Antagelig så mener du at det ikke er personangrep fordi det er ett smiletegn bak. Deg skal vi ta alvorlig?..:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...