Gå til innhold

Sluttet å gråte

Anbefalte innlegg

Gjest Tinasst
Skrevet

Hei! jeg er ei jente på 19 år, og har grini av hver minste ting hele livet mitt tror jeg. Hvis jeg ble nervøs, irritert eller sint begynte jeg å gråte ( og lei meg så klart, gråter når jeg blir lei meg fortsatt, og når jeg ser filmer :P ). Men så sluttet jeg plutselig med det over natten nesten. Jeg har blitt sint og irritert nå i det siste også, men jeg har ikke fått den samme emosjonelle reaksjonen som før. Jeg begynte å tenke på at jeg kanskje var ferdig med puberteten eller noe sånt, men den varer vel ikke så lenge som 7 år? Er det noe svar på hvorfor jeg ikke får den samme emosjonelle reaksjonen lenger?

Fortsetter under...

Skrevet

Vet ikke, men det gikk over for meg også. Kan være både resultat av terapi, modning, vet ikke.

Gjest mer voksen
Skrevet

Det er vel et tegn på at du begynner å bli mer moden/voksen at du skiller følelsene fra hverandre

Skrevet

Hele tenåringsalderen kan være en emosjonell hormonbombe så jeg tror nok du trygt kan se på det som en modning.

Folk som griner for den minste ting er forøvrig ganske slitsomt så det er - for meg i alle fall - en positiv ting at du ikke griner for alt lenger.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg vil tro det skyldes modning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...