Gjest Samarbeid og felles gleder. Skrevet 20. mars 2013 Skrevet 20. mars 2013 Hvordan omgås man en person som er svært konkurransepreget i alt han foretar seg? Det er liksom ikke så mye snakk om lagspill eller samarbeid med denne personen. Dette gjelder i jobb og på fritiden.Er ikke samarbeid mellom mennesker bedre enn konstant rivalisering da? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. mars 2013 Skrevet 20. mars 2013 "Gode Ola, har du tenkt på at du svært ofte, både i jobb og privat, har en konkurransepreget innstilling til det meste inkl relasjoner? Jeg synes dette ofte har negative følger for relasjonen mellom oss. Kan vi ta en prat om dette?" Slik ville jeg ha angrepet denne utfordringen. 0 Siter
Gjest Samarbeid og felles gleder Skrevet 20. mars 2013 Skrevet 20. mars 2013 "Gode Ola, har du tenkt på at du svært ofte, både i jobb og privat, har en konkurransepreget innstilling til det meste inkl relasjoner? Jeg synes dette ofte har negative følger for relasjonen mellom oss. Kan vi ta en prat om dette?" Slik ville jeg ha angrepet denne utfordringen. Jeg har en jobbrelasjon til denne personen. I tillegg driver vi en idrettsaktiviet på fritiden. Han er liksom ikke så opptatt av å dele.Jeg skal ta det opp med han når det byr seg en anledning Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.