Gå til innhold

NHD- Kan depresjon utarte seg slik..?

Anbefalte innlegg

Gjest bor her
Skrevet

Plages av at jeg er aller mest depremert (dypt) om morgenen og utover formiddagen. Sen ettermiddag varierer det litt i styrke, men er betraktelig lettere til sinns.

Kan en depresjon utarte seg slik? Kan en bipolar depresjon være slik? Eller hva er dette?

Gjest Lurer litt på det ja.
Skrevet

Akkurat slik har jeg det også. Jeg begynte på Cipralex for 14 dager siden (for første gang i mitt liv) og jeg tar de om kvelden. Jeg har lurt litt på om det kan være bivirkninger av Cipraxen som gjør at jeg er så deprimert på morgenen og utover formidadagen og bedre om kvelden, men ikke vet jeg.

Gjest bor her
Skrevet

Akkurat slik har jeg det også. Jeg begynte på Cipralex for 14 dager siden (for første gang i mitt liv) og jeg tar de om kvelden. Jeg har lurt litt på om det kan være bivirkninger av Cipraxen som gjør at jeg er så deprimert på morgenen og utover formidadagen og bedre om kvelden, men ikke vet jeg.

Har du bare hatt det slik siden du begynte på medisinen? Hvis, så ser det jo ut som det kan være en sammenheng.

Jeg går ikke på medisiner..

Gjest Zippity
Skrevet

Etter det jeg har lest har bipolare det verst om morningen, men er ikke sikker da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...