Gå til innhold

Lydgjengivelse på iPhone?

Anbefalte innlegg

Gjest Er den bra nok?
Skrevet

Er det flere enn meg som synes det kan være vanskelig å høre hva folk med iPhone sier på telefon? Jeg sliter en del med det. Har snakket med "eksperter" (Elkjøp og lign.) som også sier noe om at telefondelen av iPhonen kanskje ikke er helt 100%. Hva er deres erfaringer?

Jeg vurderer å kjøpe meg en iPhone, men ønsker ikke å sitte med en telefon som gjør det vanskelig for andre å høre hva jeg sier.

Jeg er takknemlig for alle innspill!

Skrevet

Jeg har hatt min i snart 1,5 år, kan ikke si jeg har merket noe til lydproblemer. Jeg regnet med å investere i noe ekstra til bruk i bilen men jeg har faktisk kun brukt det headsettet som følger med mobilen i pakken, det fungerer veldig bra.

Skrevet

Jeg har aldri fått klager på at folk hører meg dårlig når jeg snakker med dem i telefonen. Jeg hører den i andre enden godt også. Har lest at en del har hatt lydproblemer med sine iPhone 5, men det gjelder i så fall ikke alle.

Skrevet

har ikke hatt problemer med lyden på iPhone, hverken på min eller ektemannens.

Skrevet

Jeg har hatt min i snart 1,5 år, kan ikke si jeg har merket noe til lydproblemer. Jeg regnet med å investere i noe ekstra til bruk i bilen men jeg har faktisk kun brukt det headsettet som følger med mobilen i pakken, det fungerer veldig bra.

Thanks!

Godt å høre, da tar jeg sjansen!

Skrevet

Jeg har aldri fått klager på at folk hører meg dårlig når jeg snakker med dem i telefonen. Jeg hører den i andre enden godt også. Har lest at en del har hatt lydproblemer med sine iPhone 5, men det gjelder i så fall ikke alle.

Takk for info fra deg! Da skal jeg ikke være så redd for å skaffe meg en iPhone skjønner jeg :o)

Har bare blitt så ultra-irritert over noen jeg snakker med en hel del, men som jeg sannsynligvis heller bør sponse en logoped-time på!

Skrevet

har ikke hatt problemer med lyden på iPhone, hverken på min eller ektemannens.

Takk for innspill!

Godt å høre at det er unntaket og ikke regelen at lyden kan være dårlig...og at det sannsynligvis er den som snakker som er problemet og ikke teknikken :o)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Takk for innspill!

Godt å høre at det er unntaket og ikke regelen at lyden kan være dårlig...og at det sannsynligvis er den som snakker som er problemet og ikke teknikken :o)

Vi har Iphone alle tre og har ikke problemer med lyden.

Jeg er på min andre Iphone nå.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1363896912' post='4882602]

Vi har Iphone alle tre og har ikke problemer med lyden.

Jeg er på min andre Iphone nå.

Takk. Godt å høre! Det er tydelig at jeg har fått et litt skjevt inntrykk som jeg nå trygt kan legge til siden :o)

Skrevet

Eneste jeg sliter med er å høre hva andre sier:p Men tror det er noe galt med den.

Skrevet

Takk for info fra deg! Da skal jeg ikke være så redd for å skaffe meg en iPhone skjønner jeg :o)

Har bare blitt så ultra-irritert over noen jeg snakker med en hel del, men som jeg sannsynligvis heller bør sponse en logoped-time på!

Jeg har dårlig hørsel, hadde det vært dårlig lyd på min iPhone så hadde jeg ikke kunnet bruke den. Om det er Apple aldri så mye- :)

Skrevet

''Jeg regnet med å investere i noe ekstra til bruk i bilen men jeg har faktisk kun brukt det headsettet som følger med mobilen i pakken, det fungerer veldig bra.''

Heldig, du da. Jeg får vondt i ørene av den typen headset fordi jeg har trange øreganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...