Gjest attføringslusa Skrevet 20. mars 2013 Skrevet 20. mars 2013 Jeg går på AAP via NAV, har en rekke diagnoser. Jeg har en jobb som jeg er på innimellom, når formen er fin. Dette er på hverdager, og da skriver jeg på meldekortene hvor mange timer jeg har jobbet, så trekkes jeg tilsvarende fra NAV. Nå har jeg mulighet for og jobbe lørdager, litt innimellom. Skal dette og føres opp på meldekortene? Eller kan jeg kanskje kunne tjene litt ekstra? Har så dårlig råd på denne lønnen... 0 Siter
Gjest skal ikke tjene ekstra ifl nav. Skrevet 20. mars 2013 Skrevet 20. mars 2013 Du må føre det opp,på lik linje med det andre du jobber. 0 Siter
Gjest attføringslusa Skrevet 20. mars 2013 Skrevet 20. mars 2013 Du må føre det opp,på lik linje med det andre du jobber. Ja, selvfølgelig må jeg det, regnet ikke med annet egentlig... Takk for svar. 0 Siter
Tullemusa Skrevet 21. mars 2013 Skrevet 21. mars 2013 Dette må også føres på meldekortet, dessverre. Når man er på AAP er det lite muligheter til å tjene noe ekstra. Litt synd, men slik er det altså. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.