flisa Skrevet 21. mars 2013 Skrevet 21. mars 2013 >Går over gulvet og neier pent foran....... Sør, -kunne vært interessant! Hvem skal du danse med? 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 21. mars 2013 Skrevet 21. mars 2013 Nå er det veldig lite utvalg av menn her, så det ville vært dårlig gjort å stikke av med mrxx. Så jeg velger meg ei jente, og tar en svingom med laban :-) 0 Siter
Sør Skrevet 21. mars 2013 Skrevet 21. mars 2013 ''>Går over gulvet og neier pent foran....... Sør, -kunne vært interessant! Hvem skal du danse med? – flisa'' Da ville muligvis Gubben sette kaffen i halsen? ;-) Men selvsagt aksepterer jeg! Tango? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mars 2013 Skrevet 21. mars 2013 Er ikke akkurat så mange menn å velge blant her inne, så nå blir det kamp om mannfolka Jeg tror jeg byr opp mrxx siden vi igrunnen har en eller annen avtale om å bade sammen eller hva det nå var? Det aner meg at han har lovet flere her inne det samme, men shit au 0 Siter
flisa Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Skrevet 21. mars 2013 ''>Går over gulvet og neier pent foran....... Sør, -kunne vært interessant! Hvem skal du danse med? – flisa'' Da ville muligvis Gubben sette kaffen i halsen? ;-) Men selvsagt aksepterer jeg! Tango? Med vennlig hilsen Tango går fint, gubben tåler det nok TaRAMtata, taramtatatamtataaaaaa 0 Siter
flisa Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Skrevet 21. mars 2013 Er ikke akkurat så mange menn å velge blant her inne, så nå blir det kamp om mannfolka Jeg tror jeg byr opp mrxx siden vi igrunnen har en eller annen avtale om å bade sammen eller hva det nå var? Det aner meg at han har lovet flere her inne det samme, men shit au Han tåler nok mange 0 Siter
flisa Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Skrevet 21. mars 2013 Nå er det veldig lite utvalg av menn her, så det ville vært dårlig gjort å stikke av med mrxx. Så jeg velger meg ei jente, og tar en svingom med laban :-) jUHU!!! 0 Siter
flisa Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Skrevet 21. mars 2013 Jeg skal henge i baren, jeg. Alle må gjøre det de er best på! 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 21. mars 2013 Skrevet 21. mars 2013 Alle må gjøre det de er best på! Da sitter jeg i et hjørne og observerer mens jeg spiller Wordament på mobilen. 0 Siter
flisa Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Skrevet 21. mars 2013 Da sitter jeg i et hjørne og observerer mens jeg spiller Wordament på mobilen. Du kan jo passe på så ingen sniker seg inn nødutgangen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mars 2013 Skrevet 21. mars 2013 Han tåler nok mange Det virker sånn, ja 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 21. mars 2013 Skrevet 21. mars 2013 jUHU!!! Vi må jo få litt fart på dansegulvet! 0 Siter
mrxx Skrevet 21. mars 2013 Skrevet 21. mars 2013 Er ikke akkurat så mange menn å velge blant her inne, så nå blir det kamp om mannfolka Jeg tror jeg byr opp mrxx siden vi igrunnen har en eller annen avtale om å bade sammen eller hva det nå var? Det aner meg at han har lovet flere her inne det samme, men shit au Åååå togli, selvsagt skulle vi ha danset, en rolig fin sang, tett, så tett:-) Bade hadde vi gjort etterpå:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 21. mars 2013 Skrevet 21. mars 2013 Nå er det veldig lite utvalg av menn her, så det ville vært dårlig gjort å stikke av med mrxx. Så jeg velger meg ei jente, og tar en svingom med laban :-) Tar gjerne en dans med deg også jeg Hulder'n:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mars 2013 Skrevet 21. mars 2013 Åååå togli, selvsagt skulle vi ha danset, en rolig fin sang, tett, så tett:-) Bade hadde vi gjort etterpå:-) Oooooh... men bare vi to - ALENE altså!!! 0 Siter
mrxx Skrevet 21. mars 2013 Skrevet 21. mars 2013 Oooooh... men bare vi to - ALENE altså!!! Selvsagt togli, selvsagt....med lyset av.... 0 Siter
Gjest Skrevet 21. mars 2013 Skrevet 21. mars 2013 Jeg vil heller henge i baren sammen med Mrs.Wallace 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mars 2013 Skrevet 21. mars 2013 Selvsagt togli, selvsagt....med lyset av.... Det var det jeg visste!! Du er ikke interessert i å SAMTALE!! Meg og lyset av??? Du er bare ute etter en ting ass'. Mannfolk! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. mars 2013 Skrevet 21. mars 2013 Jeg vil heller henge i baren sammen med Mrs.Wallace Yay! *high five* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.