Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderen
Skrevet

Tar gjerne en dans med deg også jeg Hulder'n:-)

Så hyggelig, jeg trodde ikke du var en danseløve ;-)

Du skal få dans nr to, etter at jeg ar svingt meg med laban!

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

16

• flisa

11

• nitty-gritty

5

• Kalevaala

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hulderen
Skrevet

Det var det jeg visste!! Du er ikke interessert i å SAMTALE!! Meg og lyset av??? Du er bare ute etter en ting ass'. Mannfolk! :P

Ha ha, den var skivebom fra mrxx! Han glemte sikkert et øyeblikk at du er døv. Forresten, med høreapparatet på, klarer du vel å forstå ham i mørket? Mener å ha lest at du nå kan snakke i vanlig telefon?

Gjest Elextra
Skrevet

Oooooh... men bare vi to - ALENE altså!!! :P

''Oooooh... men bare vi to - ALENE altså!!!''

Hmrf!

Skrevet

Det var det jeg visste!! Du er ikke interessert i å SAMTALE!! Meg og lyset av??? Du er bare ute etter en ting ass'. Mannfolk! :P

Hehe......men jeg trodde du ville danse og ikke ha en samtale. Men så trodde jeg også at dere døve er flinke med tegnspråk og bruker hendene og det er jo jeg også.......i mørket:-)

Skrevet

Så hyggelig, jeg trodde ikke du var en danseløve ;-)

Du skal få dans nr to, etter at jeg ar svingt meg med laban!

Jeg kan vel ikke kalles en dansløve, men danse gjør jeg. Jeg har vært musiker i mine unge år, så kanskje jeg heller skulle ha stått for underholdningen:-)

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg kan vel ikke kalles en dansløve, men danse gjør jeg. Jeg har vært musiker i mine unge år, så kanskje jeg heller skulle ha stått for underholdningen:-)

Ja, kanskje det. Flott med god underholdning. Men om du står for musikken i stedet for å danse, blir vel togli skuffet. Og det kan vi ikke ha noe av.

Skrevet

Da sitter jeg i et hjørne og observerer mens jeg spiller Wordament på mobilen.

Yes! Dette høres ut som en fest for meg også.

Jeg setter meg i nærheten av deg, med Wordfeud :-)

Kommer til å gå tidlig hjem.

Skrevet

hahaha, partypoopers! :)

Gjest togli
Skrevet

Ha ha, den var skivebom fra mrxx! Han glemte sikkert et øyeblikk at du er døv. Forresten, med høreapparatet på, klarer du vel å forstå ham i mørket? Mener å ha lest at du nå kan snakke i vanlig telefon?

Måtte bare si det :P

Joda, kan oppfatte tale i mørket nå - med CI på... men CI kan ikke være med ned i vannet i tilfelle vannsprut (tåler ikke vann) - og jeg så jo liksom for meg endel bølger/skvalp i vannet i en slik setting? :P

Gjest togli
Skrevet

''Oooooh... men bare vi to - ALENE altså!!!''

Hmrf!

Siden jeg er så gavmild, så kan du godt få låne ham etter at jeg er ferdig :)

*snill*

Gjest togli
Skrevet

Hehe......men jeg trodde du ville danse og ikke ha en samtale. Men så trodde jeg også at dere døve er flinke med tegnspråk og bruker hendene og det er jo jeg også.......i mørket:-)

Vi er veldig flinke med hendene og munnen, så det er bare å glede seg!

Gjest togli
Skrevet

Ja, alle får, hehe

Neineinei, ikke bra! Jeg er litt for prippen til sånt tull!

Skrevet

Vi er veldig flinke med hendene og munnen, så det er bare å glede seg!

DET har du helt rett i togli, dette blir bra:-)

Skrevet

Neineinei, ikke bra! Jeg er litt for prippen til sånt tull!

Ok da, så holder meg til kun deg, du og jag togli, du og jag:-)

Skrevet

Ja, kanskje det. Flott med god underholdning. Men om du står for musikken i stedet for å danse, blir vel togli skuffet. Og det kan vi ikke ha noe av.

Tror jeg foretrekker en liten dans, er for lenge siden jeg har stått på scena til at jeg skal ta ett sånt stunt kanskje:-)....men i godt lag da....:-)

nitty-gritty
Skrevet

Bare du ikke snakker for mye! ;)

Skrevet

Bare du ikke snakker for mye! ;)

Jeg tror nesten jeg kan love deg at du aldri har møtt noen som snakker så lite :-)

nitty-gritty
Skrevet

Jeg tror nesten jeg kan love deg at du aldri har møtt noen som snakker så lite :-)

Du høres ut som svært koselig selskap.

Gjest prust
Skrevet

Jeg vil og være med på fest - men jeg er ikke noen danseløve... Kan gjerne henge i baren eller sitte rundt et bord sammen med noen og skravle eller kikke på de som danser, eller muligens - bare muligens - danse selv, men da må det være noe spesielt :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...