Gjest snø i mars Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Er ei godt voksen kvinne. Har blitt utsatt for litt ekstra stress de siste ukene. ( Ikke noe alvorlig.) For noen dager siden ble jeg voldsomt sint på mannen min. ( Egentlig ikke noe alvorlig grunn, men har ballet på seg en tid..) Ble ekstremt sint og trist som varte over flere dager. Gråt mye og fikk selvmordstanker. I går ettermiddag skiftet humøret totalt. Ble VELDIG blid/glad og var veldig lettet.. Ser ut som jeg fortsatt har dette humøret i dag.. Har tidligere vært plaget av dype deresjoner, men de har vanligvis var ganske lenge.. Mannen min undrer seg over denne raske svigningen. Hva kan dette være og bør jeg foretå meg noe med tanke på dette? 0 Siter
Gjest snø i mars Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Har tidligere også hatt slike episoder.. 0 Siter
Gjest vesentlig for svaret vil jeg tro Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Har du noen diagnose da? 0 Siter
Gjest snø i mars Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Har du noen diagnose da? Bipolar 2, men diagnosen er usikker og jeg tviler egentlig på det.. 0 Siter
frosken Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Bipolar 2, men diagnosen er usikker og jeg tviler egentlig på det.. ''Bipolar 2, men diagnosen er usikker og jeg tviler egentlig på det..'' Hvorfor? 0 Siter
Gjest snø i mars Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 ''Bipolar 2, men diagnosen er usikker og jeg tviler egentlig på det..'' Hvorfor? Fordi jeg ikke stoler helt på psykiaterens vurderinger av meg.. Er disse raske svigningene tegn på bipolar lidelse da? 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Fordi jeg ikke stoler helt på psykiaterens vurderinger av meg.. Er disse raske svigningene tegn på bipolar lidelse da? Kan være det ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.