Gå til innhold

Hundeskål

Anbefalte innlegg

Gjest hygienen
Skrevet

Hvor ofte vasker dere hundeskålene?

Vasker dere de sammen med annet i oppvaskemaskina?

Skrevet

Man har vel to-3 stk og putter den i oppvaskmaskinen når den er brukt - akkurat som andre middagstallerkener?

Skrevet

Etter hvert måltid. Bruker oppvaskemaskin og har flere skåler.

Jeg har også en skål med tørrfor står fremme sammen med vann, denne rengjør jeg ukentlig.

Gjest Tatjana
Skrevet

Jeg er litt sær på akkurat det. Jeg vasker ikke hundeskåler i oppvaskmaskinen. Jeg vasker dem for hånd, og jeg har en egen oppvaskbørste som jeg bare bruker til hundeskålene. Jeg vasker dem hver dag, for jeg synes hunden også må få lov å spise av rene "tallerkner".

Skrevet

Jeg pleide å vaske den relativt sjelden; hadde en labrador som sørget for at matskålen så helt ubrukt ut etter han hadde spist. Fantes aldri spor av mat igjen...

hidi, the scorpion
Skrevet

''Hvor ofte vasker dere hundeskålene? Vasker dere de sammen med annet i oppvaskemaskina?''

Har katt og papegøye jeg da. Katteskålene blir vasket hver dag, for hun er en særdeles gammel og kresen katt;)) jeg synes det er er lettere å håndvaske skålene, såfremt jeg ikke har en maskin gående, da går de i maskinen.

Samme med min lille Concure;)

Gjest hygienen
Skrevet

Man har vel to-3 stk og putter den i oppvaskmaskinen når den er brukt - akkurat som andre middagstallerkener?

Takk for ulike svar. Ser at praksisen er forskjellig.

Hvordan gjør dere det med vannskåla. Hvor ofte vaskes den?

Gjest alminnelig renslighet
Skrevet

Ville aldri funnet på å putte hunde/katteskåler i oppvaskmaskinen. Det er jo andre bakterier på dem enn det som er bra for oss mennesker. Jeg har en egen børste til dem, og vasker de for hånd cirka annenhver eller tredjehver dag, heller da vannet ut i side-kummen (jeg har to kummer, en til vanlig oppvask og en til å helle ut skittent vann osv i).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...