Gjest snø i mars Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Har i flere dager på rad vært helt nede.. Alt har sett svart ut, grått, helt utslitt og ville ha tatt livet mitt.. I går ettermiddag snudde det helt. Ble kjempeglad, energifull og føler meg ekstremt lykkelig.. Har undrer meg litt på dette i hele dag.. Kan det være rapid cycling? ( har fått en usikker bipolar 2 diagnose.) Bør jeg gjøre noe? Tar en liten dose Lamictal og 10 mg Cisordinol? Har vært i kontakt med psykiatrien men de hadde ikke tid til meg.. Har barn, så lurer på hvordan denne påska skal bli.. Takknemlig for svar.. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Hei. Typisk bipolar. Hvorfor NHD? Dette er ikke noe kritisk. 0 Siter
Gjest snø i mars Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Ja tror faktisk at de fleste forstår at når en nesten tar livet av seg den ene dagen og henger i lysekrona av lykke dagen etter er det ganske kritisk.. Særlig når man har småbarn som man har ansvaret for. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.