Gå til innhold

NHD/ Rapid cycling..? Hva bør jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest snø i mars
Skrevet

Har i flere dager på rad vært helt nede.. Alt har sett svart ut, grått, helt utslitt og ville ha tatt livet mitt.. I går ettermiddag snudde det helt. Ble kjempeglad, energifull og føler meg ekstremt lykkelig..

Har undrer meg litt på dette i hele dag.. Kan det være rapid cycling? ( har fått en usikker bipolar 2 diagnose.) Bør jeg gjøre noe? Tar en liten dose Lamictal og 10 mg Cisordinol?

Har vært i kontakt med psykiatrien men de hadde ikke tid til meg.. Har barn, så lurer på hvordan denne påska skal bli..

Takknemlig for svar..

Skrevet

Hei.

Typisk bipolar. Hvorfor NHD? Dette er ikke noe kritisk.

Gjest snø i mars
Skrevet

Ja tror faktisk at de fleste forstår at når en nesten tar livet av seg den ene dagen og henger i lysekrona av lykke dagen etter er det ganske kritisk.. Særlig når man har småbarn som man har ansvaret for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...