Gå til innhold

Antikviteter, noe verdt??

Anbefalte innlegg

Gjest skjulte skatter
Skrevet

Har noen gamle ting jeg gjerne skulle visst om hadde noe verdi:)

Litt bitt av "skjulte skatter" basillen:))

Har noe porselen med dette stempelet under, det er gullserien til Katharina:

http://www.weimar-porzellan.de/de/katharina_palastdekore.html

Men jeg vet jo ikke om det er noe verdt?

Jeg har arvet av min farmor, så det er jo litt gammelt i allefall:)

Noen som vet om steder hvor jeg kan finne ut hva ting er verdt?

Jeg har også en tallerken med dronning margrethe og et lite serveringsfat i rosa fra Figgjo Flint, er slikt verdt noe?

Gamle krydderkrukker... ??

Fortsetter under...

Skrevet

Lurer på et samme jeg :)

Vet vi har en antikvitetsforhandler i byen her, men de er jo bare ute etter å kjøpe billig av en og selge videre dyrt ;)

Gjest skjulte skatter
Skrevet

Lurer på et samme jeg :)

Vet vi har en antikvitetsforhandler i byen her, men de er jo bare ute etter å kjøpe billig av en og selge videre dyrt ;)

Nettopp, slik tenker jeg og:))

Skrevet

Sjekk om det finnes noe auksjonshus i nærheten der du bor, eller ta kontakt med et av de store sentrale.

Weimar porselen er steindyrt, et nytt servise ligger fort på 40 tusen. Fra 1000 kr pr kopp m skål alt ettersom. :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...