Gå til innhold

Flekker på huden

Anbefalte innlegg

Gjest redd gutt på 19 år
Skrevet

Hei! Jeg har hvite flekker på ryggen og på brystet.Jeg er brun og de er flekkene er hvite og litt rosa.Jeg vet ikke hva det er, og jeg er redd. Noen er store, noen er små. Når jeg dusjer, blir de røde. Når jeg klør på det, så begynner det å flasse. Men det klør ikke til vanlig. De flekkene på ryggen, er bare på et område, men de på brystet er litt spredd rundt forbi. Jeg har vert hos fastlegen min, men min lege sa at jeg måtte gå til hudlegen, men har ikke fått time der før 12.8.2013. Og det er veldig lenge til. Jeg er redd for at det kan bli verre. Kan dette være hudkreft, kan det være noe farlig.? Vær så snill, jeg trenger HJELP!! Hilsen gutt 19 år.

Gjest PratsomSprellHøne
Skrevet

Kan være noe med pigmentene i huden.

Hvis du har vært ute i solen, kan det også være at huden flasser av på grunn av sol.

Men må bare minne på en ting, dette er egentlig et psykiatriforum, så anbefaler at du legger det ut på almennmedisin

Skrevet

Bruker du noen medisiner? Etter jeg begynte på Entocort (søk), fikk jeg kviser, vel de ligner kviser. Gikk til legen. Han så at det må leve med. Hormonene av steroider.

Har det bare på ryggen, så ingen ser det..klør ikke.

Sikkert ikke hudkreft, men gå til fastlegen din.

Gjest precis
Skrevet

Dette er ikke hudkreft, men pigmentforandring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...