Gå til innhold

Hvordan skaffe seg nye kompiser som voksen?

Anbefalte innlegg

Gjest Mannen  40 + -
Skrevet

Synes det er vanskelig å treffe nye kompiser og få gode venner i voksen alder. Kanskje jeg ikke er flink nok til å invitere til forskjellige ting. Hører ellers at jeg er en ok og koslig fyr. Har vært fornøyd med å være hjemme med kona lenge, men kunne godt tenkt meg en eller flere venner også.

Skrevet

Det gjelder å være svært åpen for å bli kjent med nye folk og forsøke å være utadvendt. De fleste finner vel sine venner på jobb eller via felles kjente. Det gjelder å bare ta kontakt å foreslå å finne på noe sammen. Kaffe, fortballkamp, fiske, konsert, et par pils ute osv osv.

Om det er lite sosialisering å hente på jobb, er det aldri dumt å skaffe seg ny hobby hvor du har sjansen til å møte nye folk!

Skrevet

I tillegg til det Franzeska nevner under, så er det et bra nettsted å møte folk (ikke et datingsted altså):

aktivitetsvenner.no

Skrevet

Det enkleste vil kanskje være å prøve å sosialisere med din kones venners ektemenn/samboere. Kollegaer også. Har dere barn så vil en gjennom barnas aktiviteter gjerne bli kjent med noen om en er litt aktiv. Eventuelt om en starter opp med en interesse som feks i et jaktlag, Røde Kors el.l. Eventuelt studier på deltid..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...