Gå til innhold

Hvorfor er ikke @ egen tast i 2013?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville trodd at de mest brukte tegnene fikk egen tast. Hvorfor må en fortsatt bruke AltGr 2 for å få @?

Ser at enkelte nettbrett kommer med egen tast både for @ og .com.

• Svar 160
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

45

• Arne Parne

34

• Mrs D

32

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Næ-næ-næ-næ-næææ-nææææ - Det har vi med Mac så!

Skrevet

Ja, hvorfor kan de ikke få vekk den forbasket irriterende Insert-tasten og erstatte den med en @-tast i stedet.

Kanskje det finnes et eller annet program som kan gjøre det.

mvh

Skrevet

Næ-næ-næ-næ-næææ-nææææ - Det har vi med Mac så!

Hehe...

Skrevet

Gå på shopping. På Mac er @ egen tast ;-)

I tillegg kan vi enkelt slå av Caps Lock. Du verden ... ;)

Skrevet

På Mac er det en egen tast. :)

Nå må jeg bare spørre deg. Jobber du hos Apple? :)

Skrevet

Nå må jeg bare spørre deg. Jobber du hos Apple? :)

Jøss. Er det sånn at alle som, er positive til Microsoft jobber hos Microsoft da? Hvis det plager deg at jeg er fornøyd med Apple-produktene mine, så får du virkelig ha meg unnskyldt.

Skrevet

Sikkert fordi det ikke fantes mailadresser da tastaturet bfle oppfunnet.

Jeg husker at da jeg omsider fikk byttet ut min gamle datamaskin med en PC på jobben og endelig skulle sende mail, lurte jeg fælt på hvordan jeg skull skulle skrive @.

Skrevet

Jøss. Er det sånn at alle som, er positive til Microsoft jobber hos Microsoft da? Hvis det plager deg at jeg er fornøyd med Apple-produktene mine, så får du virkelig ha meg unnskyldt.

For all del. Det er fantastisk å være så fornøyd at man vil dele det med andre. Jeg får bare litt selgerassosiasjoner noen ganger når du drar igang:)

Gjest Kayia
Skrevet

I tillegg kan vi enkelt slå av Caps Lock. Du verden ... ;)

Ikke sant ;-)

Skrevet

For all del. Det er fantastisk å være så fornøyd at man vil dele det med andre. Jeg får bare litt selgerassosiasjoner noen ganger når du drar igang:)

Jepp, at Mac har egen tast for @ er et skikkelig salgstriks. :P

Gjest Krantårn
Skrevet

Ja, hvorfor kan de ikke få vekk den forbasket irriterende Insert-tasten og erstatte den med en @-tast i stedet.

Kanskje det finnes et eller annet program som kan gjøre det.

mvh

"insert"-tasten trengs når man editerer dokumenter!

Skrevet

Du kan fint bruke backspace i stedet. Insert er bare irriterende, den sletter jo over en lav sko. Også en tast Mac ikke har...

Skrevet

Neeida - den er helt unødvendig. Jeg har editert massevis av dokumenter og bruker den aldri :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...