ekte nick Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 Hva bør konsekvensene bli, for ham, og evt for familien? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/--Jeg-vil-be-om-unnskyldning-og-beklage-til-alle-jeg-kjenner-7156349.html#.UU2JMY6Qlc0 0 Siter
PieLill Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 Jeg kjenner ikke til lovverket for dette i detalj. Men reaksjonen må selvsagt bli den samme som i andre tilsvarende saker. Samtidig spør jeg meg selv om jeg ikke kunne gjort det samme om jeg hadde vært i hans situasjon da han kom til Norge. mvh 0 Siter
Gjest old man Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 Jeg kjenner ikke til lovverket for dette i detalj. Men reaksjonen må selvsagt bli den samme som i andre tilsvarende saker. Samtidig spør jeg meg selv om jeg ikke kunne gjort det samme om jeg hadde vært i hans situasjon da han kom til Norge. mvh Enig i den. Samtidig så lurer jeg på hvor mange andre som har gjort likedan. 0 Siter
PieLill Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 Enig i den. Samtidig så lurer jeg på hvor mange andre som har gjort likedan. Sikkert en hel del. Er man desperat er det å lyve blant det minst dramatiske man kan finne på. På den ene siden ønsker jeg at myndigheter, politi og rettsvesen hadde tatt mer hensyn til forholdene som får folk til å lyve om hvor de kommer fra. Men på den andre siden er det ikke vanskelig å se hvor problematisk det kunne blitt. mvh 0 Siter
Nord og ned Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 ''Hva bør konsekvensene bli, for ham, og evt for familien?'' Burde si seg selv: God tur hjem til han og alle i hans familie som var over 18 da de kom og løy til seg opphold og statsborgerskap. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.