Gjest God ettermiddag Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 av positive opplevelser? Jeg har vasket og ryddet hjemme; noe som gir en god følelse:) Også har jeg handlet for en nabo og invitert en venn til å se video og spise sammen. Og jeg har planer om å lage en liste over gjøremål, for da er det lettere å få gjort ting:) 0 Siter
Gjest God ettermiddag Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 Ingenting! Det gjør meg trist å høre. Hvorfor har du ikke gitt noen positive opplevelser til deg selv i dag? Hva liker du å gjøre? 0 Siter
Gjest goloppere Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 Jeg har kledd av hele sofaen min og holder på og vasker trekk. Den kommer til å bli så hviiiiiiit og fiiiiiiiiiiin. Nå har sambo reist på butikken for å kjøpe biffmiddag. Så da blir det å lageden til oss og kose seg med den og litt rødt i glasset. Dette blir bra. God kveld:) 0 Siter
Høstløv Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 Det gjør meg trist å høre. Hvorfor har du ikke gitt noen positive opplevelser til deg selv i dag? Hva liker du å gjøre? Jeg har hatt en fin dag. 0 Siter
Gjest God ettermiddag Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 Jeg har hatt en fin dag. Det var godt å høre at du har hatt en fin dag:) Beklager at jeg misforsto svaret ditt 0 Siter
Gjest God ettermiddag Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 Jeg har kledd av hele sofaen min og holder på og vasker trekk. Den kommer til å bli så hviiiiiiit og fiiiiiiiiiiin. Nå har sambo reist på butikken for å kjøpe biffmiddag. Så da blir det å lageden til oss og kose seg med den og litt rødt i glasset. Dette blir bra. God kveld:) Fint:) God helg 0 Siter
Gefjon Skrevet 24. mars 2013 Skrevet 24. mars 2013 Jeg har hatt gleden av å passe barnebarnet mitt. Det å bare sitte på gulvet og leke en hel dag gir meg glede 0 Siter
Gjest Skrevet 25. mars 2013 Skrevet 25. mars 2013 Jeg unnet jeg meg en stor kopp sjokolade med softis oppi på jobb i går Idag har jeg gitt meg selv en fridag fra jobb for å restituere meg litt etter en tøff uke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.