Gå til innhold

Kunsten til Ari Behn

Anbefalte innlegg

Gjest Melis37
Skrevet

Hva synes dere? prisen?

Jeg synes det er kjempe dyrt og stygge bilder :-O

Gjest har ikke sett dem, men nå har jeg sett dem
Skrevet

Jaja, har sett værre....

Meeen, ikke noe jeg kunne tenkt meg på veggen.

I prisen kommer vel ut fra hans plassering i samfunnet, mer enn kvaliteten på kundsten ;)

Skrevet

Samme nivå som klovnemaledama. Gresselig overprisa shait, kun offentliggjort fordi det er tilknytning til en viss dame fra et visst kongehus.

De er som Kitty og Mr. Wickham de to underlige skapningene der. :0)

Skrevet

Jeg synes det ser ut som han drømmer om å bli Bjarne Melgaard, men egentlig er Bjarnes fetter fra landet som fortsatt har dårlig samvittighet for den gangen for tjuefem år siden da han lå bak en ripsbusk og skjøt med sprettert på fru Jensens brede rumpe.

Tviler ikke et sekund på at han for solgt dem for omtrent den prisen han har satt. Han har et bra nettverk.

Gjest Melis37
Skrevet

Jeg synes det ser ut som han drømmer om å bli Bjarne Melgaard, men egentlig er Bjarnes fetter fra landet som fortsatt har dårlig samvittighet for den gangen for tjuefem år siden da han lå bak en ripsbusk og skjøt med sprettert på fru Jensens brede rumpe.

Tviler ikke et sekund på at han for solgt dem for omtrent den prisen han har satt. Han har et bra nettverk.

Unni Askeland kjøper sikkert noe hehe.

Gjest hr. vissvass
Skrevet

I beste fall kan det sammenlignes med et skoleprosjekt i 6. klasse. Tror ingen 6. klassing hadde fått 100.000 kr. for sine bilder...

Louis Cyphre
Skrevet

I beste fall kan det sammenlignes med et skoleprosjekt i 6. klasse. Tror ingen 6. klassing hadde fått 100.000 kr. for sine bilder...

''Tror ingen 6. klassing hadde fått 100.000 kr. for sine bilder...''

Nei, men det skulle ikke forundre meg at noen er dumme nok til å betale dette for kladderiene til denne Behn.

Skrevet

Unni Askeland kjøper sikkert noe hehe.

Det tviler jeg på, men det er nok mange andre som er villige til å bla opp:)

Gjest usmakelig
Skrevet

Uff jeg tenkte noe a la det samme, så ut som makkverket til en gutt på 11-12 år....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...