Gå til innhold

Hva hadde du gjort?

Anbefalte innlegg

Gjest i villlrede
Skrevet

Om du trengte ap pga psykisk sykdom, men du fikk rykninger rundt munnen? Jeg bruker en liten dose, ikke stor, men den gir meg altså denne bivirkningen.

Jeg har gått fra en større dose, til en mindre, går stadig nedover fordi denne bivirkningen kommer hele tiden etter en stund. Hva gjør jeg?

Kjenner selv at jeg har disse rykningene, men jeg vet også konsekvensene om jeg slutter. -hvis det blir sånn som før da- det kan jeg jo ikke vite... Hva ville du ha gjort? Jeg kan jo ikke gå rundt å rykke rundt munnen hele tiden, da vil jo de fleste tro jeg er helt sprø, eller?

Skrevet

Jeg gikk på noe som heter trilafon i sin tid. Av denne medisinen så fikk jeg rykninger i den ene foten.Dette var rykninger som var synlige i sosiale sammenhenger og det var litt plagsomt.

Dette gikk over da jeg byttet medisin.

Gjest Zippity
Skrevet

Jeg fikk rykninger i munnen av trilafon, jeg ville byttet medisin.

Gjest i villlrede
Skrevet

Jeg fikk rykninger i munnen av trilafon, jeg ville byttet medisin.

Ja, jeg må kanskje det. Tror jeg må ringe behandler i morgen å diskutere hva jeg skal gjøre. Jeg bruker trilafon. Har nå redusert til et minimum og har fortsatt rykninger.

Min mann sier det gjør ikke noe for han om jeg har rykninger, bare jeg er i bra form. Jeg er ikke helt enig, dette kan bli varig har jeg hørt.

Gjest i villlrede
Skrevet

Jeg gikk på noe som heter trilafon i sin tid. Av denne medisinen så fikk jeg rykninger i den ene foten.Dette var rykninger som var synlige i sosiale sammenhenger og det var litt plagsomt.

Dette gikk over da jeg byttet medisin.

Jeg også bruker trilafon. Ser vel ikke så bra ut vil jeg tro, pokker også, nå som jeg hadde det så bra.

Skrevet

Jeg også bruker trilafon. Ser vel ikke så bra ut vil jeg tro, pokker også, nå som jeg hadde det så bra.

Jeg er ikke noen helsearbeider men jeg tror at trilafon er noe man skal gå på i en periode, f.eks i starten av en behandling.

I mitt tilfelle var det det ihvertfall.

Gjest Zippity
Skrevet

Ja, jeg må kanskje det. Tror jeg må ringe behandler i morgen å diskutere hva jeg skal gjøre. Jeg bruker trilafon. Har nå redusert til et minimum og har fortsatt rykninger.

Min mann sier det gjør ikke noe for han om jeg har rykninger, bare jeg er i bra form. Jeg er ikke helt enig, dette kan bli varig har jeg hørt.

Bare du som vet om du orker det, jeg hadde ikke orket.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette er et så vanskelig spørsmål at jeg bare kan svare at dette må du diskutere med din psykiater.

Gjest dsafs
Skrevet

Jeg hadde plagsomme bivirkninger av AP og fikk en medisin mot bivirkningene som het Akineton. Mener det hjalp en del. Kanskje fins lignende løsning for deg? Hør med psykiateren.

Gjest i villlrede
Skrevet

Dette er et så vanskelig spørsmål at jeg bare kan svare at dette må du diskutere med din psykiater.

Ble til at jeg slutter med trilafon og avventer og ser hvordan det går. Har litt dårlig erfaring med å være uten, men skal se hvordan det går. Bruker det å ta lang tid før evt symptomer dukker opp når man slutter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...