Gå til innhold

Syk i hodet??

Anbefalte innlegg

Gjest sykeideer
Skrevet

Det er kanskje for sært å skrive om, men jeg må bare sjekke ut hvor mye idiot jeg er iferd med å bli... Jeg har en stor interesse for mennesker, og synes det er spennende å bli kjent med nye. Det er bare så vanskelig å bli kjent med dem sånn på normalt vis. Så da googler jeg da.. tenker og spekulerer tidvis nesten døgnet rundt.. Hva liker, liker ikke, hva driver med, ja hva som helst... Ikke noe onde greier altså! Bare at jeg iblant skulle ønsket at jeg kunne få være eller beyt noe for noe, og så vet jeg at jeg ikke kan det. Det kan være type behandler, helt vanslige mennsker jeg møter og liker.... Jeg skjønner at jeg bør være bevisst på å redusere denne type aktivitet, men nå i ferietid og alt.... Skulle så gjerne vert en flue på veggene i andres liv noen ganger.. Er jeg helt ute og kjører..???

Fortsetter under...

berreundrar
Skrevet

Tror ikke det er så vanlig å "Google" helt vanlige mennesker en treffer, men å Google behandlere er nok mer vanlig. En vil jo gjerne få mer klarhet i hva for en type vedkommende er.

Men en finner vel ikke så mye ut hvis en googler helt vanlige mennesker heller? Hvis jeg f.eks. googler naboen her ,så får jeg i beste fall opp skatteopplysningene som er lagt ut. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...