Gå til innhold

Snedig triks kan hindre boligboble

Anbefalte innlegg

Gjest Mozella

Hva tror dere?

Kommentarer fra artikkelen på:

http://www.na24.no/article3593797.ece

''Enkleste måten å løse boligmangelen for unge på, er å ikke la de knapt 50.000 rullestolbrukerne vi har i landet diktere at de skal ha rett å bo i alle boliger i Norge. Da kan man lage små rimelige boliger for den millionen unge som ikke bruker rullestol''.

'' Vi MÅ lage alle nye boliger tilpasset rullestolbrukere, det er langsiktig tenking fra Jensemann slik at kommende APekatter kan slå seg på brystet å si at vi har full sykehjemsplassdekning. Det er kun mulig ved at flest mulig bor hjemme til de dør, derfor skjer det som nå skjer.''

Hva tror dere? Er det slik som de skriver her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389930-snedig-triks-kan-hindre-boligboble/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ensom58

Godt skrevet.Hva med de 1-2 millioner parkeringsplasser her i landet? Tror vel neppe ad disse 50 000 bruker alle samtidig?

Hadde det ikke vært mye bedre å ansette en sjåfør? Nå som eldebølgenm allerede har begynt,er det vel over 50 000 pensjonister som ønsker å jobbe nesten gratis? Jeg jobber gratis jeg,bare jeg får dekket mat og bensin.Jeg har en brutto uføretrygd på kr 1333 per dag (20 dager,eller 952 på 30 dager)

Hvis vi sier 1000 kr som ett eksempel klarer jeg meg fint med 100-200 kr sdagen.Da hadde staten spart 800 kr dagen eller ca 16000 per mnd eller 192000 per år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...