Gå til innhold

NHD: brev fra spesialisthelsetjenesten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager skal det max gå før man mottar brev om behandlingstidspunkt og/eller behandlingsfrist?

Skrevet

30 dager.

Ok. Og har man ikke mottatt brev, kan man ringe og purre selv, eller må det gå via fastlegen?

Takk :)

Gjest undrende geit
Skrevet

Er dette en type spørsmål du må rette til NHD...?

Skrevet

Er dette en type spørsmål du må rette til NHD...?

Jeg ønsket svar fra noen som kjente reglene. Det var kun derfor jeg hadde med det. Som du kanskje la merke til, satte jeg pris på svar fra andre som visste det.

Sorry hvis det plager deg at jeg rettet det først og fremst til nhd .

Skrevet

Ok. Og har man ikke mottatt brev, kan man ringe og purre selv, eller må det gå via fastlegen?

Takk :)

Det "pleier" å være mer tyngde i at en fastlege tar tak i dette enn at man forsøker selv (i beste fall kan man da bli sittende på "vent" i telefonkø resten av dagen). Få fastlegen din til å hjelpe deg, evt ring legekontoret og legg igjen beskjed til ham/henne om hjelp.

Skrevet

Det "pleier" å være mer tyngde i at en fastlege tar tak i dette enn at man forsøker selv (i beste fall kan man da bli sittende på "vent" i telefonkø resten av dagen). Få fastlegen din til å hjelpe deg, evt ring legekontoret og legg igjen beskjed til ham/henne om hjelp.

Takk skal du ha :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...