Gå til innhold

Noen andre som meg? Tankekjør og svært sliten..

Anbefalte innlegg

Gjest fuglen på kvisten
Skrevet

Har den siste tia vært plaget av tankekjør, katastrofetanker og andre plagsomme tanker.

Utpå dagen blir jeg veldig sliten i hodet. Føler hjernen nesten er overbelastet av inntrykk. ( Selv om jeg i utgangspunktet har hatt en ganske rolig dag.) Vet ikke hva jeg skal gjøre for å "hvile hodet", prøver å legge meg i et mørkt og stille rom. Ikke ofte det hjelper så særlig. Er det noen andre som har hatt eller har det som meg og hva hjelper evt. deg?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Jeg har stått på en ganske høy dose (i forhold til meg) med ap i de siste periodene, uten at det har hjulpet. I begynnelsen ble jeg sløv og senere tiltok tankekjøret. Nå har jeg gått ned og jeg føler meg mye bedre. Håper bare det varer!

Står du på ap?

Gjest fuglen på kvisten
Skrevet

Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Jeg har stått på en ganske høy dose (i forhold til meg) med ap i de siste periodene, uten at det har hjulpet. I begynnelsen ble jeg sløv og senere tiltok tankekjøret. Nå har jeg gått ned og jeg føler meg mye bedre. Håper bare det varer!

Står du på ap?

Ja står på en liten dose ap, vet ikke om jeg burde øke.. Litt vanskelig.

Skrevet

Ja står på en liten dose ap, vet ikke om jeg burde øke.. Litt vanskelig.

Skjønner det. Har vært frem og tilbake selv. Håper at den lille dosen jeg står på nå skal holde. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...