Gjest Zippity Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Orket ikke ha besøk i dag, fikk tlf når vi var ute og gikk tur. Så sendte jeg meldig og sa jeg var sliten, er sliten for tia men det er ikke så gale nå. Hadde blitt verre etter besøket, folk tapper meg for tia og da er det ikke trivelig med besøk. Men fikk litt dårlig samvittighet, var det dårlig gjort av meg? Kanskje de blir sure. 0 Siter
XbellaX Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Neimen se på deg :-) BRA! Normale mennesker forstår sånt, når du oppgir en helt ok grunn som du har gjort er ikke det noe problem. 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Nei, synes ikke det var dårlig gjort Bra, vet ikke om de forstår. Sa det var fordi jeg har økt på medisinen min, men vet ikke om det er derfor. Bare mister energien, hm. 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Neimen se på deg :-) BRA! Normale mennesker forstår sånt, når du oppgir en helt ok grunn som du har gjort er ikke det noe problem. Det er bra Følte jeg måtte forklare hvorfor jeg er sliten, men det er vanskelig. Skylte bare på medisinen, liker ikke å lyge. Vet ikke helt hvorfor jeg er sliten, men føler jeg trenger ro. 0 Siter
Gjest Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Bra, vet ikke om de forstår. Sa det var fordi jeg har økt på medisinen min, men vet ikke om det er derfor. Bare mister energien, hm. Blir de sure for det, er det deres problem. 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Blir de sure for det, er det deres problem. Ja de får bare bli sure, i morgen MÅ jeg være sosial. Trenger en dag med fred i dag 0 Siter
flisa Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Det er bra Følte jeg måtte forklare hvorfor jeg er sliten, men det er vanskelig. Skylte bare på medisinen, liker ikke å lyge. Vet ikke helt hvorfor jeg er sliten, men føler jeg trenger ro. Å tvinge seg selv til å være sosial gjør bare at man får "overload" i hjernen og blir enda mer sliten. Dette gjorde du bra!!!! 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Å tvinge seg selv til å være sosial gjør bare at man får "overload" i hjernen og blir enda mer sliten. Dette gjorde du bra!!!! Takk Ja, det føles ut som hjernen blir overbelastet, da kobler jeg ut. Vil ikke koble helt ut heller. 0 Siter
Gjest Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Ja de får bare bli sure, i morgen MÅ jeg være sosial. Trenger en dag med fred i dag Jeg trenger også å skjerme meg noen ganger og vil bare være i fred 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Jeg trenger også å skjerme meg noen ganger og vil bare være i fred Godt det ikke bare er meg da Forstår ikke helt behovet folk har for å være sosial, men det er greit for meg så lenge de ikke kommer hit. 0 Siter
Gjest Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Godt det ikke bare er meg da Forstår ikke helt behovet folk har for å være sosial, men det er greit for meg så lenge de ikke kommer hit. Samme her. Føler meg kvalt når det skjer. Min sønn er sånn - fullstendig avhengig av å være sosial. Blir sliten bare ac tanken. 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Samme her. Føler meg kvalt når det skjer. Min sønn er sånn - fullstendig avhengig av å være sosial. Blir sliten bare ac tanken. Folk er jo forskjellige med forskjellige behov, de får styre på de som vil. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Nei, med mindre du isolerer deg totalt hele tiden så er det helt i orden å si nei til besøk om man kjenner man ikke orker eller har lyst. ) 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Nei, med mindre du isolerer deg totalt hele tiden så er det helt i orden å si nei til besøk om man kjenner man ikke orker eller har lyst. ) Isolerer meg ikke totalt, bare delvis 0 Siter
Norknight Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Takk Ja, det føles ut som hjernen blir overbelastet, da kobler jeg ut. Vil ikke koble helt ut heller. Jeg isolerer meg totalt,og ser bare folk når jeg henter post eller drar på butikken. 0 Siter
Mrs D Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Det er du som kjenner på det, og du som bestemmer. Blir folk sure, så er det deres problem. 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Jeg isolerer meg totalt,og ser bare folk når jeg henter post eller drar på butikken. Er jo opp til deg det. 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Det er du som kjenner på det, og du som bestemmer. Blir folk sure, så er det deres problem. Ja det er jo det... 0 Siter
tonie Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Nei, det er ikke dårlig gjort å si nei når man er sliten og ikke orker. Jeg synes vel heller det er dårlig gjort mot deg selv å presse deg til å ta imot gjester hvis det betyr at du blir utslitt etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.