Gå til innhold

Vil ikke ha besøk.

Anbefalte innlegg

Gjest Zippity
Skrevet

Orket ikke ha besøk i dag, fikk tlf når vi var ute og gikk tur. Så sendte jeg meldig og sa jeg var sliten, er sliten for tia men det er ikke så gale nå. Hadde blitt verre etter besøket, folk tapper meg for tia og da er det ikke trivelig med besøk. Men fikk litt dårlig samvittighet, var det dårlig gjort av meg?

Kanskje de blir sure.

Skrevet

Neimen se på deg :-) BRA! Normale mennesker forstår sånt, når du oppgir en helt ok grunn som du har gjort er ikke det noe problem.

Gjest Zippity
Skrevet

Nei, synes ikke det var dårlig gjort :)

Bra, vet ikke om de forstår. Sa det var fordi jeg har økt på medisinen min, men vet ikke om det er derfor. Bare mister energien, hm.

Gjest Zippity
Skrevet

Neimen se på deg :-) BRA! Normale mennesker forstår sånt, når du oppgir en helt ok grunn som du har gjort er ikke det noe problem.

Det er bra :)

Følte jeg måtte forklare hvorfor jeg er sliten, men det er vanskelig. Skylte bare på medisinen, liker ikke å lyge. Vet ikke helt hvorfor jeg er sliten, men føler jeg trenger ro.

Skrevet

Bra, vet ikke om de forstår. Sa det var fordi jeg har økt på medisinen min, men vet ikke om det er derfor. Bare mister energien, hm.

Blir de sure for det, er det deres problem.

Gjest Zippity
Skrevet

Blir de sure for det, er det deres problem.

Ja de får bare bli sure, i morgen MÅ jeg være sosial. Trenger en dag med fred i dag :)

Skrevet

Det er bra :)

Følte jeg måtte forklare hvorfor jeg er sliten, men det er vanskelig. Skylte bare på medisinen, liker ikke å lyge. Vet ikke helt hvorfor jeg er sliten, men føler jeg trenger ro.

Å tvinge seg selv til å være sosial gjør bare at man får "overload" i hjernen og blir enda mer sliten. Dette gjorde du bra!!!! :)

Gjest Zippity
Skrevet

Å tvinge seg selv til å være sosial gjør bare at man får "overload" i hjernen og blir enda mer sliten. Dette gjorde du bra!!!! :)

Takk :)

Ja, det føles ut som hjernen blir overbelastet, da kobler jeg ut. Vil ikke koble helt ut heller.

Skrevet

Ja de får bare bli sure, i morgen MÅ jeg være sosial. Trenger en dag med fred i dag :)

Jeg trenger også å skjerme meg noen ganger og vil bare være i fred :)

Gjest Zippity
Skrevet

Jeg trenger også å skjerme meg noen ganger og vil bare være i fred :)

Godt det ikke bare er meg da :)

Forstår ikke helt behovet folk har for å være sosial, men det er greit for meg så lenge de ikke kommer hit.

Skrevet

Godt det ikke bare er meg da :)

Forstår ikke helt behovet folk har for å være sosial, men det er greit for meg så lenge de ikke kommer hit.

Samme her. Føler meg kvalt når det skjer.

Min sønn er sånn - fullstendig avhengig av å være sosial. Blir sliten bare ac tanken.

Gjest Zippity
Skrevet

Samme her. Føler meg kvalt når det skjer.

Min sønn er sånn - fullstendig avhengig av å være sosial. Blir sliten bare ac tanken.

Folk er jo forskjellige med forskjellige behov, de får styre på de som vil.

Skrevet

Nei, med mindre du isolerer deg totalt hele tiden så er det helt i orden å si nei til besøk om man kjenner man ikke orker eller har lyst. :o)

Gjest Zippity
Skrevet

Nei, med mindre du isolerer deg totalt hele tiden så er det helt i orden å si nei til besøk om man kjenner man ikke orker eller har lyst. :o)

Isolerer meg ikke totalt, bare delvis :)

Skrevet

Takk :)

Ja, det føles ut som hjernen blir overbelastet, da kobler jeg ut. Vil ikke koble helt ut heller.

Jeg isolerer meg totalt,og ser bare folk når jeg henter post eller drar på butikken.

Skrevet

Det er du som kjenner på det, og du som bestemmer. Blir folk sure, så er det deres problem.

Gjest Zippity
Skrevet

Jeg isolerer meg totalt,og ser bare folk når jeg henter post eller drar på butikken.

Er jo opp til deg det.

Gjest Zippity
Skrevet

Det er du som kjenner på det, og du som bestemmer. Blir folk sure, så er det deres problem.

Ja det er jo det...

Skrevet

Nei, det er ikke dårlig gjort å si nei når man er sliten og ikke orker. Jeg synes vel heller det er dårlig gjort mot deg selv å presse deg til å ta imot gjester hvis det betyr at du blir utslitt etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...