Gå til innhold

Vil ikke ha besøk.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bølger

Merkelig hvor forskjellige vi mennesker er. Jeg blir bedre psykisk når jeg får være sosial. Det er når jeg er alene de depressive tanker og følelser får mest taket på meg. Men det er viktig at vi respekterer at vi er forskjellige. Det er bedre å si at det ikke passer, enn å ta imot et besøk som du håper snart kommer seg avgårde igjen.

Gjest Zippity

Nei, det er ikke dårlig gjort å si nei når man er sliten og ikke orker. Jeg synes vel heller det er dårlig gjort mot deg selv å presse deg til å ta imot gjester hvis det betyr at du blir utslitt etterpå.

Ja det hadde vært dårlig gjort mot meg selv, hadde blitt så sliten at jeg måtte ha ligget i sofaen da.

Gjest Zippity

Merkelig hvor forskjellige vi mennesker er. Jeg blir bedre psykisk når jeg får være sosial. Det er når jeg er alene de depressive tanker og følelser får mest taket på meg. Men det er viktig at vi respekterer at vi er forskjellige. Det er bedre å si at det ikke passer, enn å ta imot et besøk som du håper snart kommer seg avgårde igjen.

Ja vi er forskjellige, jeg liker godt fred og ro.

Annonse

Nei det er ikke dårlig gjort i det hele tatt. Men de som dikter opp løgner for at de ikke vil ha besøk har jeg ikke noe sansen for. Oppdager jeg det villle jeg aldri spurt igjen:-)

''Men de som dikter opp løgner for at de ikke vil ha besøk har jeg ikke noe sansen for.''

Det er jeg enig i. På den annen side har man ikke noe med hvorfor folk ikke vil ha besøk, det er ufint å spørre om grunnen.

Gjest bølger

Jeg hadde iallefall ikke likt å besøke noen som helst ville være i fred.... Håper folk sier fra om de ikke orker besøk av meg! :)

Jeg hadde også håpet det. Men skal jeg være helt ærlig så hadde det gått inn på meg hvis noen sa at de ikke ville ha besøk av meg. Jeg hadde lurt på hva som var galt med meg. Nå er ikke jeg den med best selvfølelse da. Men tror at det kanskje er litt lurt å få frem hvorfor de ikke ønsker besøk. At de ikke er i form til å ha besøk.

Takk :)

Ja, det føles ut som hjernen blir overbelastet, da kobler jeg ut. Vil ikke koble helt ut heller.

Sånn er det med meg og.. hjernen kan sikkert bli overbelastet den som kroppen, tenker jeg..

Jeg liker å være sosial når jeg er i god form (er ikke det så ofte da).

Gjest togli

Jeg hadde også håpet det. Men skal jeg være helt ærlig så hadde det gått inn på meg hvis noen sa at de ikke ville ha besøk av meg. Jeg hadde lurt på hva som var galt med meg. Nå er ikke jeg den med best selvfølelse da. Men tror at det kanskje er litt lurt å få frem hvorfor de ikke ønsker besøk. At de ikke er i form til å ha besøk.

Ja, jeg tror nok at hvis man sliter med dårlig selvfølelse, så vil man bli mistenksom dersom noen ikke ønsker besøk.... Synes det er helt greit å si at man er sliten og derfor håper på besøk en annen gang når man føler seg friskere :)

Jeg opplevde akkurat det for kort tid siden (en venninne jeg ikke hadde sett på lenge sa det ikke passet med besøk den dagen uten å oppgi grunn). Da måtte jeg nok jobbe litt med meg selv.

Annonse

Gjest bølger

Jeg opplevde akkurat det for kort tid siden (en venninne jeg ikke hadde sett på lenge sa det ikke passet med besøk den dagen uten å oppgi grunn). Da måtte jeg nok jobbe litt med meg selv.

Jeg opplevde engang at en ville besøke meg, men den dagen skulle jeg på sykehuset ang. noe jeg ikke ville snakke om. Så jeg sa bare at det passet dårlig. Det gikk rykter om meg på bygda etter det.

Gjest togli

Jeg opplevde engang at en ville besøke meg, men den dagen skulle jeg på sykehuset ang. noe jeg ikke ville snakke om. Så jeg sa bare at det passet dårlig. Det gikk rykter om meg på bygda etter det.

Noen ganger lurer jeg på hvilke bygder folk bor i.... Jeg bor selv i ei lita bygd, og opplever aldri sladder.... Folk har det for travelt til å bry seg om hva naboene bruker tida si på ;)

Jeg opplever allikevel at enkelte _tror_ folk sladrer selv om de ikke gjør det... Er du HELT sikker på at sladderen gikk? Veldig ofte tror jeg man kan føle på slikt, men uten at de er reellt. Det høres merkelig ut at man kan finne på å sladre om at noen ikke ønsker besøk ;)

Gjest bølger

Noen ganger lurer jeg på hvilke bygder folk bor i.... Jeg bor selv i ei lita bygd, og opplever aldri sladder.... Folk har det for travelt til å bry seg om hva naboene bruker tida si på ;)

Jeg opplever allikevel at enkelte _tror_ folk sladrer selv om de ikke gjør det... Er du HELT sikker på at sladderen gikk? Veldig ofte tror jeg man kan føle på slikt, men uten at de er reellt. Det høres merkelig ut at man kan finne på å sladre om at noen ikke ønsker besøk ;)

Jeg hørte det fra andre. Hun hadde jo laget en grunn for at jeg ikke kunne ta imot besøk. Det var ikke siste gang hun sendte rykter ut på bygda om meg. Vi er ikke venner idag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...