Gjest Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Har du gledet deg til noe hver dag den siste uken? Jeg har det, og jeg må si det funker bra på meg. Anbefales. I dag gleder jeg meg over det nydelige været. 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Gleder meg over været jeg og, gått litt turer. Men så vil folk være så forbaska sosiale, det er slitsomt! Vil i grunn bare ha fred. 0 Siter
Gjest Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Gleder meg over været jeg og, gått litt turer. Men så vil folk være så forbaska sosiale, det er slitsomt! Vil i grunn bare ha fred. Ja, det kan være veldig slitsomt. Jeg driver (jobber) med kundebehandling. Butikken er avhengig av kunder, det er selvsagt. Men noen ganger, på dager jeg vil være i fred, så er det pyton med "mas" fra kunder. 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Ja, det kan være veldig slitsomt. Jeg driver (jobber) med kundebehandling. Butikken er avhengig av kunder, det er selvsagt. Men noen ganger, på dager jeg vil være i fred, så er det pyton med "mas" fra kunder. Slitsomt, da hadde jeg blitt koko. Var på en butikk i dag med masse lyder, da datt jeg helt ut. Kunne ikke svare på hva skriveren min heter, men det kan jeg virkelig. 0 Siter
Gondor Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Jeg gleder meg over været. I går sildret det og jeg ble så lykkelig! Jeg har ikke vært ute i dag, men gleder meg til det. Det er en annen ting som også gjør meg lykkelig: Jeg har redusert ap og føler meg full av energi, trygg og ja, lykkelig. Ikke noe tankekjør. Nå håper jeg bare at det varer! 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 I dag gleder jeg meg til min beste venninne kommer på besøk. ) 0 Siter
Gjest Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 I dag gleder jeg meg til min beste venninne kommer på besøk. ) Så bra 0 Siter
Gjest Poncho Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Idag har jeg ikke greid å glede meg fordi jeg har noen grusomme, psykiske smerter å slite med. Men jeg har likevel trosset dette og gjort mye i huset til påske. Må prøve å holde fokus utover. Har bestilt meg frisørtime til i morgen, så kan jeg jo se fram til det. Jeg ser også fram til at barna og barnebarn kommer hjem til påske, håper bare at jeg henger sammen og ikke blir liggende. Jeg tåler jo egentlig mye smerte, tenker i uker av gangen, at neste uke blir sikkert bedre, uken etter der er jeg sikkert friskere, til sommeren vil solen skinne osv. Synes du virker positiv og det gir også meg håp :-). 0 Siter
tonie Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Jeg glemmer å glede meg til noe når jeg våkner. Våre morgener går i turbofart, og jeg rekker ikke knapt å huske hvem jeg er. Men, jeg er, om jeg skal si det selv, utrolig flink til å glede meg over de små tingene i løpet av dagen. Det hjelper godt! I dag har jeg skuret utetrappa i solskinnet. Fri på en tirsdag, sol i ansiktet, fuglekvitter og grønnsåpelukt. Deilig! Og så gleder jeg meg til den ovnsbakte laksen vi skal spise litt senere. 0 Siter
Gjest Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Idag har jeg ikke greid å glede meg fordi jeg har noen grusomme, psykiske smerter å slite med. Men jeg har likevel trosset dette og gjort mye i huset til påske. Må prøve å holde fokus utover. Har bestilt meg frisørtime til i morgen, så kan jeg jo se fram til det. Jeg ser også fram til at barna og barnebarn kommer hjem til påske, håper bare at jeg henger sammen og ikke blir liggende. Jeg tåler jo egentlig mye smerte, tenker i uker av gangen, at neste uke blir sikkert bedre, uken etter der er jeg sikkert friskere, til sommeren vil solen skinne osv. Synes du virker positiv og det gir også meg håp :-). Synes du er tøff og sterk jeg Og så klarer du å være positiv selv midt oppi all smerten. Det er bra Jeg har en tung dag idag, det har toppet seg litt mht bekymringer og det gjør meg nedfor, men jeg har klart å glede meg likevel (det ville jeg ikke klart før) - nettopp fordi jeg fokuserer på det, og det hjelper meg å holde humøret oppe. Det flytter fokuset litt vekk. Så hos meg hjelper dette rådet mye. Det hjelper meg også med å sette pris på selv små enkle ting som jeg ikke har tenkt over. 0 Siter
Gjest Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Jeg gleder meg over været. I går sildret det og jeg ble så lykkelig! Jeg har ikke vært ute i dag, men gleder meg til det. Det er en annen ting som også gjør meg lykkelig: Jeg har redusert ap og føler meg full av energi, trygg og ja, lykkelig. Ikke noe tankekjør. Nå håper jeg bare at det varer! Bra 0 Siter
Gjest Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Jeg glemmer å glede meg til noe når jeg våkner. Våre morgener går i turbofart, og jeg rekker ikke knapt å huske hvem jeg er. Men, jeg er, om jeg skal si det selv, utrolig flink til å glede meg over de små tingene i løpet av dagen. Det hjelper godt! I dag har jeg skuret utetrappa i solskinnet. Fri på en tirsdag, sol i ansiktet, fuglekvitter og grønnsåpelukt. Deilig! Og så gleder jeg meg til den ovnsbakte laksen vi skal spise litt senere. så flink du er Kan du ikke ta en tur hit også... Det er en positiv innstilling å ha det du har 0 Siter
Gjest nickløsheiletida Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 I dag gleder jeg meg over at jeg den siste tiden har fått en del ting unna som har hengt over meg, at ting begynner å falle på plass, at det er sol og ferie og at jeg ser lyst på fremtiden :-) 0 Siter
Gjest Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 I dag gleder jeg meg over at jeg den siste tiden har fått en del ting unna som har hengt over meg, at ting begynner å falle på plass, at det er sol og ferie og at jeg ser lyst på fremtiden :-) Liker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.