Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg virkelig lykkelig. Jeg har redusert fluanxol fra 8 mg til 4 mg og jeg føler meg helt fin! Jeg har mer energi også. Jeg håper selvfølgelig at dette vil vare. Hvis jeg får problemer igjen skal jeg prøve å ignorere det og konsentrere meg om glade tanker som selvfølgelig også kommer. Nå er det snart skikkelig vår og det hjelper.

Er det noen andre her inne som har opplevd det samme og med suksess?

Gjest Zippity
Skrevet

Nei, hvis jeg redusrer går det raskt nedover, har nettopp økt jeg.

Skrevet

Nei, hvis jeg redusrer går det raskt nedover, har nettopp økt jeg.

Jeg økte også veldig etter å ha vært hos en annen psykiater enn min egen. Hun var virkelig triggerhappy når det gjaldt medisiner! Men mye ap sløver jo. Det er i hvert fall min erfaring.

Jeg kom til min egen psykiater etter dette og han kalte meg pillemisbruker, alkoholiker og brannstifter bare på skøy. Han ba meg redusere og det er akkurat det jeg har gjort. Min mor ber for meg hver kveld og nå ber hun Gud om å påse at dette varer. Tenk å møte sommeren med dette!

Gjest Poncho
Skrevet

Jeg har hatt det bedre med å redusere ap litt noen ganger ja. Kroppen føles bedre og alt er som regel bedre i starten. Men så kommer det som regel noen påkjenninger, og jeg blir verre igjen. Ap virker litt som en paraply for meg, den beskytter meg så jeg ikke blir så syk av livets påkjenninger. Jeg er nok en liten pingle som ikke tåler så mye som mange andre.

Tror hvis du nå greier å holde en jevn dose over tid, selv om du merker noen små nedturer innimellom, så vil du få det bedre totalt sett. Jeg gleder meg med deg ;._).

Gjest Zippity
Skrevet

Jeg økte også veldig etter å ha vært hos en annen psykiater enn min egen. Hun var virkelig triggerhappy når det gjaldt medisiner! Men mye ap sløver jo. Det er i hvert fall min erfaring.

Jeg kom til min egen psykiater etter dette og han kalte meg pillemisbruker, alkoholiker og brannstifter bare på skøy. Han ba meg redusere og det er akkurat det jeg har gjort. Min mor ber for meg hver kveld og nå ber hun Gud om å påse at dette varer. Tenk å møte sommeren med dette!

Har bedt mye til Gud jeg og om å bli frisk, og folk har bedt for meg. Blir syk uansett så det er visst meningen, men jeg er ikke sløva nå. Tar en liten dose tror jeg, har ikke planer om å slutte nå. Orker ikke være syk. Synes du tar sjangser.

Skrevet

Har bedt mye til Gud jeg og om å bli frisk, og folk har bedt for meg. Blir syk uansett så det er visst meningen, men jeg er ikke sløva nå. Tar en liten dose tror jeg, har ikke planer om å slutte nå. Orker ikke være syk. Synes du tar sjangser.

Jeg har ikke tenkt til å slutte. Det var psykiateren min som ba meg om å redusere. Ja, jeg tar en sjanse, men den er jeg villig til å ta hvis dette skulle vise seg å gå bra. Jeg får heller øke igjen hvis tankekjøret og alt annet dritt kommer tilbake.

Gjest Zippity
Skrevet

Jeg har ikke tenkt til å slutte. Det var psykiateren min som ba meg om å redusere. Ja, jeg tar en sjanse, men den er jeg villig til å ta hvis dette skulle vise seg å gå bra. Jeg får heller øke igjen hvis tankekjøret og alt annet dritt kommer tilbake.

Ja du kjenner jo det selv, det er ingen skam å snu.

Skrevet

Ja du kjenner jo det selv, det er ingen skam å snu.

Blir veldig lei meg hvis jeg må....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...