Gjest illlibeth Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 når en har hatt en manisk psykose? Er det virkelig alfa og omega å bruke anti psykotika i ett år etter? Jeg tror litium vil være nok for meg, jeg har uholdbare bivirkninger av anti psykotikaen. Har aldri hatt noen form for psykose før den maniske episoden. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Når gikk manien/psykosen over? Type medisin? Dose under psykose og dose nå? 0 Siter
Gjest illlibeth Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Når gikk manien/psykosen over? Type medisin? Dose under psykose og dose nå? manien gikk over i slutten av oktober. jeg fikk cisordinol depot den trappes langsomt ned pga bivirkninger og jeg skal egentlig bruke 10 mg abilify. det var bare en minidose igjen med depot, men jeg klarte ikke ta imot sprøyten, tanken på den dritten i kroppen min greide jeg ikke. Etter at jeg fikk abilify har jeg økt og økt i vekt, så den ønsker jeg heller ikke ta. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 manien gikk over i slutten av oktober. jeg fikk cisordinol depot den trappes langsomt ned pga bivirkninger og jeg skal egentlig bruke 10 mg abilify. det var bare en minidose igjen med depot, men jeg klarte ikke ta imot sprøyten, tanken på den dritten i kroppen min greide jeg ikke. Etter at jeg fikk abilify har jeg økt og økt i vekt, så den ønsker jeg heller ikke ta. Har du prøvd Seroquel/quetiapin? 0 Siter
Gjest Illlibeth Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Har du prøvd Seroquel/quetiapin? ja, den ga meg restless legs og den samme vektøkningen som alle andre... 0 Siter
sunitram Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 manien gikk over i slutten av oktober. jeg fikk cisordinol depot den trappes langsomt ned pga bivirkninger og jeg skal egentlig bruke 10 mg abilify. det var bare en minidose igjen med depot, men jeg klarte ikke ta imot sprøyten, tanken på den dritten i kroppen min greide jeg ikke. Etter at jeg fikk abilify har jeg økt og økt i vekt, så den ønsker jeg heller ikke ta. Hvordan opplevde du cisordinol? Har selv blitt medisinert med det, og det var en uhyggelig opplevelse... 0 Siter
Gjest Illlibeth Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Hvordan opplevde du cisordinol? Har selv blitt medisinert med det, og det var en uhyggelig opplevelse... Jeg hater cisordinol.Blir så tung i lemmene at jeg ikke får danset og trent aerobic. Så da er eneste alternativet mitt spinning. Men så lenge jeg går på abilify legger jeg på meg på tross av spinningen. så føler meg utrolig mye bedre i hodet også nå som jeg har sluttet. har ikke det "kaoset" i hodet der jeg bare må legge meg nedpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.