Gå til innhold

Breivik får ikke gå i morens begravelse

Anbefalte innlegg

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

15

• Arne Parne

6

• Nord og ned

5

• Angustia

4

Nord og ned
Skrevet

''Det er en menneskerett å få gå i sine foreldres begravelse!''

Tydligvis ikke.

Skrevet

''Det er ikke riktig mener jeg. Han har gjort grufulle handlinger, men han er et menneske. Det er en menneskerett å få gå i sine foreldres begravelse!

''

Hvilken paragraf da?

Ikke det?

Hvorfor skriver du slikt vås, da?

Gjest mener nå jeg
Skrevet

Jeg er i grunn enig, og synes han kunne få gå i morens begravelse. MED politieskorte så klart.

Gjest Lahangå
Skrevet

''Det er ikke riktig mener jeg. Han har gjort grufulle handlinger, men han er et menneske. Det er en menneskerett å få gå i sine foreldres begravelse!

''

Hvilken paragraf da?

Ikke det?

Hvorfor skriver du slikt vås, da?

Det er kanskje ikke nedfelt i en lov, men et hvert menneske, uansett hva som er gjort, burde få lov til å si farvel med sin mor.

Gjest Lahangå
Skrevet

''Det er en menneskerett å få gå i sine foreldres begravelse!''

Tydligvis ikke.

Jeg skjønner mer og mer hvilket regisme han lever under. Han har gjort grufulle ting, men han burde ha tilgang til et noenlunde bra liv, til tross. Dette er så vidt jeg vet, hans første dom, men resepekt for de han drepte, burde han fremdeles bli behandlet godt.

Gjest Lahangå
Skrevet

Jeg skjønner mer og mer hvilket regisme han lever under. Han har gjort grufulle ting, men han burde ha tilgang til et noenlunde bra liv, til tross. Dette er så vidt jeg vet, hans første dom, men resepekt for de han drepte, burde han fremdeles bli behandlet godt.

Ble litt feil det. Man må ha respekt for de drepte, men man må ikke behandle han som er dyr, fordet! Da faller vi like dypt som det han gjorde.

Nord og ned
Skrevet

Vet ikke hva slags vurderinger som ligger til grunn. Det dumme er at dette kan gi ham sympati hos noen folk.

Gjest nickløsheiletida
Skrevet

Om det ikke er han som tok livet av moren sin, så har han tatt i fra henne livsgnisten. Han har ikke noe der å gjøre. Han tok farvel med sin mor på sin helt egen måte da han drepte 77 mennesker.

Skrevet

Det er kanskje ikke nedfelt i en lov, men et hvert menneske, uansett hva som er gjort, burde få lov til å si farvel med sin mor.

''Det er kanskje ikke nedfelt i en lov, men et hvert menneske, uansett hva som er gjort, burde få lov til å si farvel med sin mor. – Lahangå

''

Nei, det er faktisk nedfelt at han IKKE har rett til det, siden han er i fengsel, og ikke har rett til permisjon.

Gjest Lahangå
Skrevet

Om det ikke er han som tok livet av moren sin, så har han tatt i fra henne livsgnisten. Han har ikke noe der å gjøre. Han tok farvel med sin mor på sin helt egen måte da han drepte 77 mennesker.

Ja, men han hadde er nært forhold til moren, til tross for sitt jævelskap.

Gjest Lahangå
Skrevet

''Det er kanskje ikke nedfelt i en lov, men et hvert menneske, uansett hva som er gjort, burde få lov til å si farvel med sin mor. – Lahangå

''

Nei, det er faktisk nedfelt at han IKKE har rett til det, siden han er i fengsel, og ikke har rett til permisjon.

Han vil en gang bli løslatt. Hadde han sittet på dødscelle hadde jeg forstått, men han burde få lov til det under norsk lov.

Gjest Zippity
Skrevet

Synes ikke han fortjener det, han har fått mange til å lide. Nå er det hans tur, det er sånn karma fungerer.

Gjest Lahangå
Skrevet

Synes ikke han fortjener det, han har fått mange til å lide. Nå er det hans tur, det er sånn karma fungerer.

Ja, han har skapt stor lidelse, men han soner sin dom nå, og han burde få lov til å si farvel til sin mor.

Gjest nickløsheiletida
Skrevet

Ja, men han hadde er nært forhold til moren, til tross for sitt jævelskap.

Synes det spiller liten rolle hva slags forhold han hadde til moren sin før drapene. Han ødela livet hennes også. Muligens en direkte årsak til at hun nå er død.

Gjest Lahangå
Skrevet

Synes det spiller liten rolle hva slags forhold han hadde til moren sin før drapene. Han ødela livet hennes også. Muligens en direkte årsak til at hun nå er død.

Hun led under hans gjerninger ja, men de klemte, og sa farvel, så hun hadde et godt forhold til han. Det burde vektlegges.

Gjest Zippity
Skrevet

Ja, han har skapt stor lidelse, men han soner sin dom nå, og han burde få lov til å si farvel til sin mor.

Han har det godt i fengselet, det er bare bra om han ikke har det godt inni seg. Han fortjener ingen goder.

Gjest Lahangå
Skrevet

Han har det godt i fengselet, det er bare bra om han ikke har det godt inni seg. Han fortjener ingen goder.

Jeg gir alle en sjanse til om de har gjort noe galt. Det er det som er bra med norge. Her lar vi alle få en sjanse til, uansett hva de har gjort. De blir vurdert i fengsel om de kan løslates. Det er noen, som f.eks. Viggo i Baneheia-drapene som ikke bør løslates. Det samme gjelder kanskje også Breivik, men det får de profesjonelle vurdere.

Skrevet

Jeg gir alle en sjanse til om de har gjort noe galt. Det er det som er bra med norge. Her lar vi alle få en sjanse til, uansett hva de har gjort. De blir vurdert i fengsel om de kan løslates. Det er noen, som f.eks. Viggo i Baneheia-drapene som ikke bør løslates. Det samme gjelder kanskje også Breivik, men det får de profesjonelle vurdere.

''Jeg gir alle en sjanse til om de har gjort noe galt. Det er det som er bra med norge. Her lar vi alle få en sjanse til, uansett hva de har gjort. De blir vurdert i fengsel om de kan løslates. Det er noen, som f.eks. Viggo i Baneheia-drapene som ikke bør løslates. Det samme gjelder kanskje også Breivik, men det får de profesjonelle vurdere. – Lahangå''

Ja, og de profesjonelle har vurdert og besluttet at han ikke skal få permisjon.

Selvsagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...