Gjest Lahangå Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Det er ikke riktig mener jeg. Han har gjort grufulle handlinger, men han er et menneske. Det er en menneskerett å få gå i sine foreldres begravelse! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/22-juli/artikkel.php?artid=10108621 0 Siter
Nord og ned Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 ''Det er en menneskerett å få gå i sine foreldres begravelse!'' Tydligvis ikke. 0 Siter
Sør Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 ''Det er ikke riktig mener jeg. Han har gjort grufulle handlinger, men han er et menneske. Det er en menneskerett å få gå i sine foreldres begravelse! '' Hvilken paragraf da? Ikke det? Hvorfor skriver du slikt vås, da? 0 Siter
Gjest mener nå jeg Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Jeg er i grunn enig, og synes han kunne få gå i morens begravelse. MED politieskorte så klart. 0 Siter
Gjest Lahangå Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 ''Det er ikke riktig mener jeg. Han har gjort grufulle handlinger, men han er et menneske. Det er en menneskerett å få gå i sine foreldres begravelse! '' Hvilken paragraf da? Ikke det? Hvorfor skriver du slikt vås, da? Det er kanskje ikke nedfelt i en lov, men et hvert menneske, uansett hva som er gjort, burde få lov til å si farvel med sin mor. 0 Siter
Gjest Lahangå Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 ''Det er en menneskerett å få gå i sine foreldres begravelse!'' Tydligvis ikke. Jeg skjønner mer og mer hvilket regisme han lever under. Han har gjort grufulle ting, men han burde ha tilgang til et noenlunde bra liv, til tross. Dette er så vidt jeg vet, hans første dom, men resepekt for de han drepte, burde han fremdeles bli behandlet godt. 0 Siter
Gjest Lahangå Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Jeg skjønner mer og mer hvilket regisme han lever under. Han har gjort grufulle ting, men han burde ha tilgang til et noenlunde bra liv, til tross. Dette er så vidt jeg vet, hans første dom, men resepekt for de han drepte, burde han fremdeles bli behandlet godt. Ble litt feil det. Man må ha respekt for de drepte, men man må ikke behandle han som er dyr, fordet! Da faller vi like dypt som det han gjorde. 0 Siter
Nord og ned Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Jeg skjønner mer og mer hvilket regisme han lever under. Han har gjort grufulle ting, men han burde ha tilgang til et noenlunde bra liv, til tross. Dette er så vidt jeg vet, hans første dom, men resepekt for de han drepte, burde han fremdeles bli behandlet godt. Vet ikke hva slags vurderinger som ligger til grunn. Det dumme er at dette kan gi ham sympati hos noen folk. 0 Siter
Gjest nickløsheiletida Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Om det ikke er han som tok livet av moren sin, så har han tatt i fra henne livsgnisten. Han har ikke noe der å gjøre. Han tok farvel med sin mor på sin helt egen måte da han drepte 77 mennesker. 0 Siter
Sør Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Det er kanskje ikke nedfelt i en lov, men et hvert menneske, uansett hva som er gjort, burde få lov til å si farvel med sin mor. ''Det er kanskje ikke nedfelt i en lov, men et hvert menneske, uansett hva som er gjort, burde få lov til å si farvel med sin mor. – Lahangå '' Nei, det er faktisk nedfelt at han IKKE har rett til det, siden han er i fengsel, og ikke har rett til permisjon. 0 Siter
Gjest Lahangå Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Om det ikke er han som tok livet av moren sin, så har han tatt i fra henne livsgnisten. Han har ikke noe der å gjøre. Han tok farvel med sin mor på sin helt egen måte da han drepte 77 mennesker. Ja, men han hadde er nært forhold til moren, til tross for sitt jævelskap. 0 Siter
Gjest Lahangå Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 ''Det er kanskje ikke nedfelt i en lov, men et hvert menneske, uansett hva som er gjort, burde få lov til å si farvel med sin mor. – Lahangå '' Nei, det er faktisk nedfelt at han IKKE har rett til det, siden han er i fengsel, og ikke har rett til permisjon. Han vil en gang bli løslatt. Hadde han sittet på dødscelle hadde jeg forstått, men han burde få lov til det under norsk lov. 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Synes ikke han fortjener det, han har fått mange til å lide. Nå er det hans tur, det er sånn karma fungerer. 0 Siter
Gjest Lahangå Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Synes ikke han fortjener det, han har fått mange til å lide. Nå er det hans tur, det er sånn karma fungerer. Ja, han har skapt stor lidelse, men han soner sin dom nå, og han burde få lov til å si farvel til sin mor. 0 Siter
Gjest nickløsheiletida Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Ja, men han hadde er nært forhold til moren, til tross for sitt jævelskap. Synes det spiller liten rolle hva slags forhold han hadde til moren sin før drapene. Han ødela livet hennes også. Muligens en direkte årsak til at hun nå er død. 0 Siter
Gjest Lahangå Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Synes det spiller liten rolle hva slags forhold han hadde til moren sin før drapene. Han ødela livet hennes også. Muligens en direkte årsak til at hun nå er død. Hun led under hans gjerninger ja, men de klemte, og sa farvel, så hun hadde et godt forhold til han. Det burde vektlegges. 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Ja, han har skapt stor lidelse, men han soner sin dom nå, og han burde få lov til å si farvel til sin mor. Han har det godt i fengselet, det er bare bra om han ikke har det godt inni seg. Han fortjener ingen goder. 0 Siter
Gjest Lahangå Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Han har det godt i fengselet, det er bare bra om han ikke har det godt inni seg. Han fortjener ingen goder. Jeg gir alle en sjanse til om de har gjort noe galt. Det er det som er bra med norge. Her lar vi alle få en sjanse til, uansett hva de har gjort. De blir vurdert i fengsel om de kan løslates. Det er noen, som f.eks. Viggo i Baneheia-drapene som ikke bør løslates. Det samme gjelder kanskje også Breivik, men det får de profesjonelle vurdere. 0 Siter
Sør Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Jeg gir alle en sjanse til om de har gjort noe galt. Det er det som er bra med norge. Her lar vi alle få en sjanse til, uansett hva de har gjort. De blir vurdert i fengsel om de kan løslates. Det er noen, som f.eks. Viggo i Baneheia-drapene som ikke bør løslates. Det samme gjelder kanskje også Breivik, men det får de profesjonelle vurdere. ''Jeg gir alle en sjanse til om de har gjort noe galt. Det er det som er bra med norge. Her lar vi alle få en sjanse til, uansett hva de har gjort. De blir vurdert i fengsel om de kan løslates. Det er noen, som f.eks. Viggo i Baneheia-drapene som ikke bør løslates. Det samme gjelder kanskje også Breivik, men det får de profesjonelle vurdere. – Lahangå'' Ja, og de profesjonelle har vurdert og besluttet at han ikke skal få permisjon. Selvsagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.