Gå til innhold

Breivik får ikke gå i morens begravelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eneste fordelen jeg kunne sett for meg var om det lå en i gresset og siktet på han,- men det går jo bare ut over de andre i begravelsesfølget - og de er helt uskyldige.

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

15

• Arne Parne

6

• Nord og ned

5

• Angustia

4

Skrevet

Hei,

Jeg er helt uenig.

Idioten har regelrett likvidert 77 liv og gjort livet surt for mange, mange familier på en helt grusom måte.

Quisling ble skutt, Breivik skal bare være glad han lever.

Han kan sitte i fengselet og tenke på mora, mulig hun også ville mene det er best slik.

En får ofte som "fortjent", hele poenget med fengsel er jo berøvelse av frihet.

Gjest Søtabror
Skrevet

Hei,

Jeg er helt uenig.

Idioten har regelrett likvidert 77 liv og gjort livet surt for mange, mange familier på en helt grusom måte.

Han kan sitte i fengselet og tenke på mora, mulig hun også ville mene det er best slik.

''En får ofte som "fortjent", hele poenget med fengsel er jo berøvelse av frihet.''

100% enig!

Skrevet

Hei,

Jeg er helt uenig.

''Breivik skal bare være glad han lever.''

Det tror jeg ikke han er. Han hadde ønske om å innføre dødsstraff, og regnet også med det for seg selv.

Gjest nonickkkkk
Skrevet

''Breivik skal bare være glad han lever.''

Det tror jeg ikke han er. Han hadde ønske om å innføre dødsstraff, og regnet også med det for seg selv.

''Re: Breivik får ikke gå i morens begravelse

Breivik skal bare være glad han lever.

Det tror jeg ikke han er. Han hadde ønske om å innføre dødsstraff, og regnet også med det for seg selv. – Kalevaala''

Det tror jeg ikke. Han hadde, etter det jeg har lest, på forhånd _planlagt_ å skrive bøker og spre sine skriverier og studere mens han soner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...