flisa Skrevet 27. mars 2013 Skrevet 27. mars 2013 Eneste fordelen jeg kunne sett for meg var om det lå en i gresset og siktet på han,- men det går jo bare ut over de andre i begravelsesfølget - og de er helt uskyldige. 0 Siter
skipohoi Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Hei, Jeg er helt uenig. Idioten har regelrett likvidert 77 liv og gjort livet surt for mange, mange familier på en helt grusom måte. Quisling ble skutt, Breivik skal bare være glad han lever. Han kan sitte i fengselet og tenke på mora, mulig hun også ville mene det er best slik. En får ofte som "fortjent", hele poenget med fengsel er jo berøvelse av frihet. 0 Siter
Gjest Søtabror Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Hei, Jeg er helt uenig. Idioten har regelrett likvidert 77 liv og gjort livet surt for mange, mange familier på en helt grusom måte. Quisling ble skutt, Breivik skal bare være glad han lever. Han kan sitte i fengselet og tenke på mora, mulig hun også ville mene det er best slik. En får ofte som "fortjent", hele poenget med fengsel er jo berøvelse av frihet. ''En får ofte som "fortjent", hele poenget med fengsel er jo berøvelse av frihet.'' 100% enig! 0 Siter
Kalevaala Skrevet 29. mars 2013 Skrevet 29. mars 2013 Hei, Jeg er helt uenig. Idioten har regelrett likvidert 77 liv og gjort livet surt for mange, mange familier på en helt grusom måte. Quisling ble skutt, Breivik skal bare være glad han lever. Han kan sitte i fengselet og tenke på mora, mulig hun også ville mene det er best slik. En får ofte som "fortjent", hele poenget med fengsel er jo berøvelse av frihet. ''Breivik skal bare være glad han lever.'' Det tror jeg ikke han er. Han hadde ønske om å innføre dødsstraff, og regnet også med det for seg selv. 0 Siter
Gjest nonickkkkk Skrevet 29. mars 2013 Skrevet 29. mars 2013 ''Breivik skal bare være glad han lever.'' Det tror jeg ikke han er. Han hadde ønske om å innføre dødsstraff, og regnet også med det for seg selv. ''Re: Breivik får ikke gå i morens begravelse Breivik skal bare være glad han lever. Det tror jeg ikke han er. Han hadde ønske om å innføre dødsstraff, og regnet også med det for seg selv. – Kalevaala'' Det tror jeg ikke. Han hadde, etter det jeg har lest, på forhånd _planlagt_ å skrive bøker og spre sine skriverier og studere mens han soner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.