Gå til innhold

Leie ut leiligheten i 3 mnd

Anbefalte innlegg

Gjest utleieren

Har planer om å flytte inn til kjæresten min. Vi har bare vært sammen i knapt to mnd og jeg vil derfor ikke selge leiligheten min. Heller ikke leie den ut med for lang bindingstid. Tenkte først et år, men aller helst og tryggest ville det jo være om jeg kunne leie den ut 3-6 mnd om gangen og heller la dem få forlenget leietiden etterhvert om ting fungerer fint i samboerfoholdet.

Men er det i det hele tatt mulig å leie ut en leilighet i så kort tid og er det noen som gidder å leie da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389983-leie-ut-leiligheten-i-3-mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes regler for hvor lang oppsigelsestid man kan ha, begge veier. Du kan være heldig å finne en student eller lignende som bare trenger husvære for en kortere periode.Umulig skulle det vel ikke være å få leid ut. Men sjekk regler først. Lykke til.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...