Gjest Kakerina Skrevet 27. mars 2013 Skrevet 27. mars 2013 Jeg gikk til psykolog for litt over 1 år siden, da fikk jeg diagnosert at jeg hadde store sjanser for å få spiseforstyrrelser. Jeg opplever nå at det kan være like før dette faktisk skjer. Jeg tenker på kaloriinntak hele tiden, hva jeg spiser og om jeg spiser noe usunt får jeg svært dårlig samvittighet og ønsker å spy for å "rense kroppen" (Har ikke spydd etter å spist noe) Jeg føler livskvaliteten min er endret veldig og vil bare stoppe å spise for å ikke gå opp i vekt. Har gått opp 10 kg på et halvt år, fordi jeg ikke klarer å styre matinntaket. Kan spise alt mulig usunt, for å så få veldig dårlig samvittghet og føle meg nedvergende. Har mistet veldig mye av selvtilliten min og vet lenger ikke hva jeg skal gjøre! Kan du komme med noe tips? Jeg vurderer å begynne på treningssenter for å kunne gå ned i vekt. Jeg vil ikke begynne hos psykolog igjen ettersom jeg har en dårlig opplevelse av det. Har heller ikke fortalt dette til noen, men tror de fleste i familien merker at det er noe galt. 0 Siter
XbellaX Skrevet 27. mars 2013 Skrevet 27. mars 2013 Du _har_ en spiseforstyrrelse og du bør søke hjelp før det blir enda verre. For noen kan det hjelpe å spise mat som holder blodsukkeret stabilt slik at du kjenner deg tilfredsstillt og ikke går rundt sulten. Trening er uansett bra for deg men søk videre hjelp for dette hos en psykolog. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.