adhemar Skrevet 27. mars 2013 Skrevet 27. mars 2013 Kan noen ta en titt på bildet på http://www.nettavisen.no/nyheter/article3597431.ece og fortelle meg hva i alle dager journalistene mener er sniking her ? Min beste gjetting er at det er 'frontsjef Morten', omtalt i artikkelen, som irriterer seg grønn over at andre benytter begge feltene i en to-felts kjørevei, til tross for at det 'om et stykke' er innsnevrint/fletting til ett felt.. ut fra bildet er det mange hundre meter frem. 0 Siter
Gjest Scarlet O'Hara Skrevet 27. mars 2013 Skrevet 27. mars 2013 Det er Nettavisen.no du linker til da, og de er vel ikke kjent for de mest dyptgående og intelligente nyhetsartiklene :-) 0 Siter
flisa Skrevet 27. mars 2013 Skrevet 27. mars 2013 Enig -det er jo ikke sniking i det hele tatt. 0 Siter
mrxx Skrevet 27. mars 2013 Skrevet 27. mars 2013 Dette er ingen sniking og det er fullt lovlig og alle burde gjøre det også. Hvis alle hadde fylt opp begge filene og flettet seg pent sammen så hadde dette gått mye raskere enn om alle sto i ei kø, det tar mye lenger tid før sistemann i køa beveger seg ved ei kø. Nordmenn er utrolig klønete i trafikken og blir helt ville vel bruk av venstre fil før ei innsnevring. Skulle tro de har fått førerkort i posten og spesielt denne journalisten. Jeg håper han har lært litt av alle kommentarer under. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.