Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen ta en titt på bildet på

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3597431.ece

og fortelle meg hva i alle dager journalistene mener er sniking her ?

Min beste gjetting er at det er 'frontsjef Morten', omtalt i artikkelen, som irriterer seg grønn over at andre benytter begge feltene i en to-felts kjørevei, til tross for at det 'om et stykke' er innsnevrint/fletting til ett felt.. ut fra bildet er det mange hundre meter frem.

Gjest Scarlet O'Hara
Skrevet

Det er Nettavisen.no du linker til da, og de er vel ikke kjent for de mest dyptgående og intelligente nyhetsartiklene :-)

Skrevet

Dette er ingen sniking og det er fullt lovlig og alle burde gjøre det også. Hvis alle hadde fylt opp begge filene og flettet seg pent sammen så hadde dette gått mye raskere enn om alle sto i ei kø, det tar mye lenger tid før sistemann i køa beveger seg ved ei kø.

Nordmenn er utrolig klønete i trafikken og blir helt ville vel bruk av venstre fil før ei innsnevring. Skulle tro de har fått førerkort i posten og spesielt denne journalisten. Jeg håper han har lært litt av alle kommentarer under.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...