Gå til innhold

Hvordan unngå spytt ved prating?

Anbefalte innlegg

Gjest et pinlig problem

Noen ganger, ikke så ofte kommer det ufrivillig spytt ut av munnen min når jeg prater, spesielt om jeg plutselig ler litt av noe. Skjer ikke ofte, men de gangene det skjer så synes jeg det er veldig pinlig.

Andre som har erfart det? Sier dere noe når det skjer eller later dere som ingen ting?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389999-hvordan-unng%C3%A5-spytt-ved-prating/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tja, det er nok ikke så lett å gjøre noe med vil jeg tro, du kan jo forsøke å være litt obs på det og forsøke å holde det innabords.

Når jeg leste dette så kom jeg på at jeg og en kamerat var i Oslo for mange, mange år siden og stoppet for å spørre etter veien. Han som vi snakket med hadde akkurat hivd innpå en munnfull med nøtter og når han snakket så hoppet nøttene ut av kjeften på'n, jo mer nøtter det kom, jo mer krok kameraten min over på min side i bilen:-)

Gjest faris

Kjenner til dette og skjer ofte meg også om jeg begynner å le mens jeg prater. Jeg pleier som regel bare å fjolle det vekk og lage et humoristisk poeng uta av det og da ler som regel bare de rundt meg med meg. Det er jo uansett litt pinlig, men gjør det litt lettere å ikke vise at man blir ille berørt selv av situasjonen, synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...