Gå til innhold

Savn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg legger meg sør...du vet når vi drømmer besøker vi andre dimensjoner. Å sove er en god ting,zzzzzz natta ;-)

''Jeg legger meg sør...du vet når vi drømmer besøker vi andre dimensjoner. Å sove er en god ting,zzzzzz natta ;-) – Zippity''

Å sove nok er en god ting. Men drømmer er fremdeles drømmer!

God natt, og drøm om noe fint!

Med vennlig hilsen

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• Angustia

2

• gullfisk

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Zippity
Skrevet

''Alkoholikere er da like forskjellige mennesker som andre. Det finnes inen fasit på hva som er rett for hver enkelt, det må man finne ut selv. – virr varr''

Mennesker er forskjellige, men det betyr ikke at hver og en av oss trenger å bli påkjørt av en bil for å finne ut av om det er "rett for hver enkelt".

Kloke mennesker lærer av andre. Når man ser at "alle" andre alkoholikere ikke tåler å drikke litt, så forstår man at det trolig også gjelder deg.

Med vennlig hilsen

''Kloke mennesker lærer av andre. Når man ser at "alle" andre alkoholikere ikke tåler å drikke litt, så forstår man at det trolig også gjelder deg.''

Har lest mange bøker om mediumer, ser at de klarer seg fint i livet. Det innspirerer meg :)

Kanskje jeg en dag og vil takle det.

Gjest Zippity
Skrevet

''Jeg legger meg sør...du vet når vi drømmer besøker vi andre dimensjoner. Å sove er en god ting,zzzzzz natta ;-) – Zippity''

Å sove nok er en god ting. Men drømmer er fremdeles drømmer!

God natt, og drøm om noe fint!

Med vennlig hilsen

''God natt, og drøm om noe fint!''

Takk :-)

Håper på det.

Gjest togli
Skrevet

Ja, jeg tenkte i dag at mitt liv starter når jeg dør, gjør ikke så mye til vanlig. Føler livet mitt er et "hvile år", at jeg vil oppleve mer når jeg dør. Tenkte til og med at jeg gleder meg til jeg dør, da får jeg være med dem.

Men det VET du ikke... Hallusinasjoner kan føles meget virkelige. Jeg synes du bør slutte å tenke på dette, og konsentrere deg om livet her og nå!

Gjest togli
Skrevet

Skal det, men tenker jeg kaster bort...eller medisinerer bort en evne. De ropte på meg, de ville ha hjelp av meg. Jeg svarte dem, jeg sa "Jeg kan ikke hjelpe, ser dere ikke at jeg er syk". Så jeg har sykdomsinnsikt/selvinnsikt.

De fra den andre siden ville ha hjelp fra deg? Da er det jo ingenting å trakte etter å ville dra til den andre siden? Hvis du ikke ser at dette mildt sagt virker psykt, så bør du få hjelp synes jeg.... Jeg avviser ingenting overnaturlig, men dette synes jeg er å gå for langt....

Gjest togli
Skrevet

Ja kan jo det hvis de har slikt her, får finne ut av hvilke kurs som finnes :)

Jepp:) Ikke alle steder det er tilbud om slikt, men...

Gjest togli
Skrevet

''Datamaskinen min våkna en gang til live igjen :P – togli''

Det er jo det påsken handler om, er det ikke?

;-)

Med vennlig hilsen

Jepp, men tror ikke det var påske da det skjedde :P

Skrevet

''Kloke mennesker lærer av andre. Når man ser at "alle" andre alkoholikere ikke tåler å drikke litt, så forstår man at det trolig også gjelder deg.''

Har lest mange bøker om mediumer, ser at de klarer seg fint i livet. Det innspirerer meg :)

Kanskje jeg en dag og vil takle det.

''Har lest mange bøker om mediumer, ser at de klarer seg fint i livet. Det innspirerer meg :)

Kanskje jeg en dag og vil takle det. – Zippity''

Det betyr ikke at det de skriver om er virkelig.

Asbjørnsen og Moe skrev om troll, uten at det betyr troll eksisterer.

Grimm skrev om heksen som bor i et pepperkakehus (eller hva det var), uten at det blir sant av den grunn.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jepp, men tror ikke det var påske da det skjedde :P

''Jepp, men tror ikke det var påske da det skjedde :P – togli''

De sier jo at julen er på feil tidspunkt, så det samme gjelder åpenbart påsken også! :-)

Med vennlig hilsen

Gjest Død info
Skrevet

''God natt, og drøm om noe fint!''

Takk :-)

Håper på det.

Drømmer er noe i ditt eget hode. Det er IKKE noe utenfor denne kloden.

Skrevet

Skal det, men tenker jeg kaster bort...eller medisinerer bort en evne. De ropte på meg, de ville ha hjelp av meg. Jeg svarte dem, jeg sa "Jeg kan ikke hjelpe, ser dere ikke at jeg er syk". Så jeg har sykdomsinnsikt/selvinnsikt.

Ta heller å hjelp deg selv, i dette livet. Det kan også være fantastisk. Rådet om trening og rutiner er veldig godt, og du bør ikke prøve å forsøke å tenke over å lage planer om det kanskje. Søk opp de nærmeste treningssenterene nå, sjekk priser, begynn på tirsdag. Inntil da går du turer (bor du sørpå er jo været nydelig) i treningstiden. Ikke lull deg inn i fantasier. Jeg liker også å drømme, og dagdrømme. Det betyr ikke at jeg er i en annen dimensjon. Å ønske å være psykotisk eller død er sykt, det er derfor du trenger medisiner.

Gjest Død info
Skrevet

Datamaskinen min våkna en gang til live igjen :P

Hjertekompresjon virker på mennesker også. :)

Skrevet

Du savner altså å være syk.

Jeg synes du bør tenke deg om.

Med vennlig hilsen

''Du savner altså å være syk.

Jeg synes du bør tenke deg om.''

Harde ord, Sør, men jeg tror du har rett, dessverre.

Skrevet

Begynn på tegnspråkkurs! Lover deg at det er noe helt annet enn å gå på "vanlige" kurs. Tegnspråkkurs går rett og slett ikke an å bli kjedelige og "tørre" :P

''Tegnspråkkurs går rett og slett ikke an å bli kjedelige og "tørre" :P''

Jeg meldte meg på et slikt kurs, og fikk "forbud" av sjefen min med begrunnelsen 'vi må produsere!' Ja,ja....

Gjest togli
Skrevet

''Tegnspråkkurs går rett og slett ikke an å bli kjedelige og "tørre" :P''

Jeg meldte meg på et slikt kurs, og fikk "forbud" av sjefen min med begrunnelsen 'vi må produsere!' Ja,ja....

Høh! Jeg skulle gjerne ha sagt den sjefen et sannhetens ord! ;)

Gjest Zippity
Skrevet

De fra den andre siden ville ha hjelp fra deg? Da er det jo ingenting å trakte etter å ville dra til den andre siden? Hvis du ikke ser at dette mildt sagt virker psykt, så bør du få hjelp synes jeg.... Jeg avviser ingenting overnaturlig, men dette synes jeg er å gå for langt....

Jeg skal skjerpe meg nå, tenke på hverdagslige ting :)

Gjest Zippity
Skrevet

Ta heller å hjelp deg selv, i dette livet. Det kan også være fantastisk. Rådet om trening og rutiner er veldig godt, og du bør ikke prøve å forsøke å tenke over å lage planer om det kanskje. Søk opp de nærmeste treningssenterene nå, sjekk priser, begynn på tirsdag. Inntil da går du turer (bor du sørpå er jo været nydelig) i treningstiden. Ikke lull deg inn i fantasier. Jeg liker også å drømme, og dagdrømme. Det betyr ikke at jeg er i en annen dimensjon. Å ønske å være psykotisk eller død er sykt, det er derfor du trenger medisiner.

Du har rett :)

Gjest togli
Skrevet

Jeg skal skjerpe meg nå, tenke på hverdagslige ting :)

Bra! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...