Gjest Unormale vi :-) Skrevet 27. mars 2013 Skrevet 27. mars 2013 Når får barna påskeegg? Vi gir dem i morgen så har de hele påsken å kose seg med dem på. Men det korrekte er vel påskeaften? :-) 0 Siter
Franzeska Skrevet 27. mars 2013 Skrevet 27. mars 2013 Det korrekte er 1.paskedag, men de fleste gir dem påskeaften siden det er en lørdag. 0 Siter
Angustia Skrevet 27. mars 2013 Skrevet 27. mars 2013 Korrekt? Her i huset kommer påskeharen hver dag med LITT godteri fra onsdag til mandag, og hn gjemmer egget godt :-) Men vi har også en strømpenisse som kommer mellom 24. desember og 1. januar (kalendernissen bor andre steder). 0 Siter
Gjest Jebsen Skrevet 27. mars 2013 Skrevet 27. mars 2013 1.påskedags morgen! Godt gjemt. Det fikk vi da vi var små, og det er det eneste korrekte 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Korrekt? Her i huset kommer påskeharen hver dag med LITT godteri fra onsdag til mandag, og hn gjemmer egget godt :-) Men vi har også en strømpenisse som kommer mellom 24. desember og 1. januar (kalendernissen bor andre steder). ''strømpenisse '' *smelt* 0 Siter
Madelenemie Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Hei! Påskeaften er vanlig, men påskemorgen mest korrekt. Siden min mann er så streng så må barna vente og lengte hele ferien... Men jeg sørger for noe ekstra kos på kveldene. Men egentlig er det jo den stille uke og fastetiden enda, men jeg syns man må ha litt fornuft i det hele, det er vel viktigere å hygge seg, være litt snillere mot hverandre, tenke ekstra gode tanker enn å faste fra mat og oppføre seg surt og furtent. En del religiøse gjør mye ut av sine faster, det skjer ikke lenger i stillhet, men for å vise seg. (ikke alltid, men for ofte) 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Jeg har gjemt påskeeggene i dag, hos oss har det blitt slik at de må lete opp påskeeggene skjærtorsdag morgen. Det er vår tradisjon....:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.