Gjest Påskehare Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Har du planlagt å gjøre noe skøy i anledning Aprilsnarr? Har noen gått på limpinnen av dine påfunn tidligere? Vil du fortelle om det? Hihi :-) *håpe* Det hadde vært fint En god latter og godt humør forlenger livet :-) 0 Siter
Gjest suresøster Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 ''Har du planlagt å gjøre noe skøy i anledning Aprilsnarr?'' Hadde tenkt å prøve lommebok med hyssig trikset. Det blir nok suksess? 0 Siter
Gjest Påskehare Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 ''Har du planlagt å gjøre noe skøy i anledning Aprilsnarr?'' Hadde tenkt å prøve lommebok med hyssig trikset. Det blir nok suksess? Takkkkk! :-D Du fikk meg til å le! Og kanskje lime mynter fast på asfalten med lynlim , hihi 0 Siter
Gjest Påskehare Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 ''Har du planlagt å gjøre noe skøy i anledning Aprilsnarr?'' Hadde tenkt å prøve lommebok med hyssig trikset. Det blir nok suksess? Jeg glemte å si at det nok helt sikkert blir suksess :-) Det blir en uimotståelig fristelse for mange Har du forsøkt å ha skøy med buljongterning inni vannkrana eller inni dushhodet? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Den mest effektive aprilspøken jeg har blitt utsatt for, klarte jeg å påføre meg selv, i fjor. (Eller var det i forfjor. Ikke viktig.) Da satt jeg oppe hele natta og fulgte med på nettavisene for å snappe opp aprilspøkene, for de hadde flere år på rad avslørt hverandres spøker tidlig om morgenen før jeg hadde rukket å lese avisene selv. Men det var ingen! For plutselig hadde nettavisene sluttet med aprilsnarr. Da følte jeg meg skikkelig lurt! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 For tyve år siden hadde min eks og jeg en eldgammel bil. Dette var før EU-kontrollenes tid, så Toyotaen gikk som ei kule, men hadde garantert blitt konfiskert pga rust idag Vi bodde i et borettslag og bilen sto enten utendørs eller i felles garasjeanlegg under blokka. 1.april la jeg et brev i postkassen vår, der avsender liksom var borettslagstyret. I brevet ble vi oppmodet om å sette bilen vår i garasjeanlegget da den "skjemmet borettslagets fasade" Eksen holdt på å krepere da han leste dette høyt for meg (det holdt hardt å holde på latterboblene i magen min da ) - han ble rødere og rødere i toppen, og var rett og slett ganske sjokkert og ille berørt Tror dette er den eneste skikkelige 1.aprilsnarren jeg har greid å hoste opp 0 Siter
Madelenemie Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 For tyve år siden hadde min eks og jeg en eldgammel bil. Dette var før EU-kontrollenes tid, så Toyotaen gikk som ei kule, men hadde garantert blitt konfiskert pga rust idag Vi bodde i et borettslag og bilen sto enten utendørs eller i felles garasjeanlegg under blokka. 1.april la jeg et brev i postkassen vår, der avsender liksom var borettslagstyret. I brevet ble vi oppmodet om å sette bilen vår i garasjeanlegget da den "skjemmet borettslagets fasade" Eksen holdt på å krepere da han leste dette høyt for meg (det holdt hardt å holde på latterboblene i magen min da ) - han ble rødere og rødere i toppen, og var rett og slett ganske sjokkert og ille berørt Tror dette er den eneste skikkelige 1.aprilsnarren jeg har greid å hoste opp Hei! Den var morsom :-) Jeg har ikke fantasi... ellers kunne jeg jo gjort noe sånt mot mannen min. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Hei! Den var morsom :-) Jeg har ikke fantasi... ellers kunne jeg jo gjort noe sånt mot mannen min. Jeg har egentlig ikke fantasi jeg heller, så jeg er litt stolt av denne Husker nå at jeg skrev at borettslaget mente bilen skjemmet borettslagets fasade, samt forringet leilighetenes verdi 0 Siter
Madelenemie Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Jeg har egentlig ikke fantasi jeg heller, så jeg er litt stolt av denne Husker nå at jeg skrev at borettslaget mente bilen skjemmet borettslagets fasade, samt forringet leilighetenes verdi Hei! :-) Å tenk om jeg kunne klart å lure min mann :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Hei! :-) Å tenk om jeg kunne klart å lure min mann :-) Du finner sikkert på noe! Lag en salgsannonse på huset deres på PC'n og lat som den er lagt ut på nett 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 ''Har du planlagt å gjøre noe skøy i anledning Aprilsnarr?'' Hadde tenkt å prøve lommebok med hyssig trikset. Det blir nok suksess? Wohoo, det blir bra! 0 Siter
Madelenemie Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Jeg har egentlig ikke fantasi jeg heller, så jeg er litt stolt av denne Husker nå at jeg skrev at borettslaget mente bilen skjemmet borettslagets fasade, samt forringet leilighetenes verdi Hei! Kan du tenke deg om og svare meg på det med lammelår og påskeegg? Jeg tror du kan sånt, og jeg driver og planlegger ting nå, jeg finner oppskrifter og tenker ut hvordan jeg skal pynte påskebordet i år. Vi har malt 24 egg Jeg har blåst og barna har malt) :-) de henger i kvister med gåsunger på to bord, sammen med gule og rødlige roser :-) på kjøkkenet har jeg hengt 12 egg i Trollhassel i taket, og på bordet har jeg satt liljer :-) Skulle ønske påsken ikke tok slutt. Det er det hyggelige ved å være husmor på heltid, det kjedelige er alt støvet alle steder og vaskemaskinen som aldri stopper og at ingen ser alt jeg gjør hver dag. Jeg lagde en kveld en fin presentasjon, (for meg selv) det syns min mann var flott av meg, men...det flottere var vel alt jeg hadde gjort i huset den dagen. Jeg ramset så opp for han og han var enig, det er mye man ikke ser når det blir gjort, og bare hvis det ikke blir gjort, han er en snill mann. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Hei! Kan du tenke deg om og svare meg på det med lammelår og påskeegg? Jeg tror du kan sånt, og jeg driver og planlegger ting nå, jeg finner oppskrifter og tenker ut hvordan jeg skal pynte påskebordet i år. Vi har malt 24 egg Jeg har blåst og barna har malt) :-) de henger i kvister med gåsunger på to bord, sammen med gule og rødlige roser :-) på kjøkkenet har jeg hengt 12 egg i Trollhassel i taket, og på bordet har jeg satt liljer :-) Skulle ønske påsken ikke tok slutt. Det er det hyggelige ved å være husmor på heltid, det kjedelige er alt støvet alle steder og vaskemaskinen som aldri stopper og at ingen ser alt jeg gjør hver dag. Jeg lagde en kveld en fin presentasjon, (for meg selv) det syns min mann var flott av meg, men...det flottere var vel alt jeg hadde gjort i huset den dagen. Jeg ramset så opp for han og han var enig, det er mye man ikke ser når det blir gjort, og bare hvis det ikke blir gjort, han er en snill mann. Hjeeeelp, matlaging er jeg brennsikker på at du er MYE flinkere enn meg til å fikse Det høres ut som du har full kontroll og at du greier å lage det koselig:) Du er nok ikke alene om å føle at det du gjør i huset ikke blir "sett"... menn skjønner ikke dette før de blir alene tror jeg Da jeg var nyoperert og ikke kunne gjøre noe i huset, så det fort bomba ut, men jeg tror jaggu ikke det gikk helt inn hos mine "samboere" da heller 0 Siter
Madelenemie Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Hjeeeelp, matlaging er jeg brennsikker på at du er MYE flinkere enn meg til å fikse Det høres ut som du har full kontroll og at du greier å lage det koselig:) Du er nok ikke alene om å føle at det du gjør i huset ikke blir "sett"... menn skjønner ikke dette før de blir alene tror jeg Da jeg var nyoperert og ikke kunne gjøre noe i huset, så det fort bomba ut, men jeg tror jaggu ikke det gikk helt inn hos mine "samboere" da heller Hei! ''Hjeeeelp, matlaging er jeg brennsikker på at du er MYE flinkere enn meg til å fikse Det høres ut som du har full kontroll og at du greier å lage det koselig:)'' Jeg har autisme vet du :-) Da har man sjelden normal kontroll, full kontroll kan jeg ha, men kontrollen kan være av en slik type at den gir andre en "god latter". :-) Det vil jeg unngå. Ang det med menn :-) takk, det fikk meg til å føle meg normal og damete og ikke slik min mann beskriver meg som en testosteronbombe. Han skulle bare vært litt bevisst på hvor mye husarbeide jeg gjør for tiden. Da vi hadde Au-Pair var det mindre i huset, men jeg ble for sliten av å ha noen gående rundt her. En dag jeg skulle på badet, så jeg ikke Au-pairen som satt i badekaret og vasket badekaret, ikke hørte jeg heller og jeg begynte kle av meg, tenk hvor flau jeg ble. Etter det vil jeg ikke ha Au pair mer, jeg får ikke fred og ro. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Du finner sikkert på noe! Lag en salgsannonse på huset deres på PC'n og lat som den er lagt ut på nett Hei! :-) hm takk, men da vil min mann tro jeg har rablet. Og hvor tror du han kjører meg da ? :-) 0 Siter
man Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Det har hendt at kjæresten min har lurt meg til sengs :-) 0 Siter
Gjest Påskehare Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 For tyve år siden hadde min eks og jeg en eldgammel bil. Dette var før EU-kontrollenes tid, så Toyotaen gikk som ei kule, men hadde garantert blitt konfiskert pga rust idag Vi bodde i et borettslag og bilen sto enten utendørs eller i felles garasjeanlegg under blokka. 1.april la jeg et brev i postkassen vår, der avsender liksom var borettslagstyret. I brevet ble vi oppmodet om å sette bilen vår i garasjeanlegget da den "skjemmet borettslagets fasade" Eksen holdt på å krepere da han leste dette høyt for meg (det holdt hardt å holde på latterboblene i magen min da ) - han ble rødere og rødere i toppen, og var rett og slett ganske sjokkert og ille berørt Tror dette er den eneste skikkelige 1.aprilsnarren jeg har greid å hoste opp Hihi :-D Den var god 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Hei! ''Hjeeeelp, matlaging er jeg brennsikker på at du er MYE flinkere enn meg til å fikse Det høres ut som du har full kontroll og at du greier å lage det koselig:)'' Jeg har autisme vet du :-) Da har man sjelden normal kontroll, full kontroll kan jeg ha, men kontrollen kan være av en slik type at den gir andre en "god latter". :-) Det vil jeg unngå. Ang det med menn :-) takk, det fikk meg til å føle meg normal og damete og ikke slik min mann beskriver meg som en testosteronbombe. Han skulle bare vært litt bevisst på hvor mye husarbeide jeg gjør for tiden. Da vi hadde Au-Pair var det mindre i huset, men jeg ble for sliten av å ha noen gående rundt her. En dag jeg skulle på badet, så jeg ikke Au-pairen som satt i badekaret og vasket badekaret, ikke hørte jeg heller og jeg begynte kle av meg, tenk hvor flau jeg ble. Etter det vil jeg ikke ha Au pair mer, jeg får ikke fred og ro. Tror du tenker det samme som veeeeldig mange andre kvinner tenker mht mennene som egentlig ikke har peiling på hvor mye tid det tar å organisere et hjem, gjøre husarbeid osv. Heldigvis er det også svært mange menn som tar sin del av jobben i hjemmet pr idag 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Hei! :-) hm takk, men da vil min mann tro jeg har rablet. Og hvor tror du han kjører meg da ? :-) Hehe Du får skylde på meg 0 Siter
Madelenemie Skrevet 29. mars 2013 Skrevet 29. mars 2013 Tror du tenker det samme som veeeeldig mange andre kvinner tenker mht mennene som egentlig ikke har peiling på hvor mye tid det tar å organisere et hjem, gjøre husarbeid osv. Heldigvis er det også svært mange menn som tar sin del av jobben i hjemmet pr idag Hei! Min mann var flink hjemme når jeg studerte, så han vet nok at det er mye, men man glemmer tror jeg. Vi pleide jobbe sammen, og han tok del i alt, ofte kunne jeg gjøre mer ute i hagen. Men saken er at nå som jeg er hjemme, så er det jo naturlig at jeg tar mest, men jeg får lite tid til "mine" ting. Det er sikkert også fordi husarbeidet ikke stopper og jeg har problemer med at når jeg er inne i noe, så stopper jeg ikke, og når jeg er helt ute av noe, er det vanskelig å komme i gang, det samme var det med studier før, jeg jobbet lange ensomme og asosiale økter, på mange måter er det bedre for barna nå, men mer kjedelig for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.