Gjest Lithium Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Kanskje et dumt spørsmål, men er det mulig å få akutt for mye lithium i systemet hvor en får plutselig skjelvinger og ubehag i kroppen, småsvimmel(problemene som ved lithiumforgiftning - bare mye svakere) ? Jeg blir bedre bare jeg får drukket masse. Da blir ubehaget svakere og svakere før det tilslutt forsvinner(halvtimes tid). Men det er så sinnsykt ubehagelig når det står på. Dette skjer ikke ofte, men det er et plagsomt problem. Det vil jo ikke være lett å måle dette siden problemet ikke er der hele tiden. Hvis det ikke er mulig med akutt, kortvarig "forgiftning"...hva kan det da være? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Jeg betviler at det er mulig med mindre veskebalansen din er helt ute å kjøre. Det hadde vært interessant med en blodprøve midt i et slikt anfall. 0 Siter
Gjest Lithium Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Jeg betviler at det er mulig med mindre veskebalansen din er helt ute å kjøre. Det hadde vært interessant med en blodprøve midt i et slikt anfall. Tusen takk for svar ! Joda, væskebalansen min er litt ute å kjøre..Ekkel greie, men jeg har diarè hver dag, men det varierer hvor ofte toalettgåinga er. Fra en gang til 20 ganger om dagen. 0 Siter
Gjest Lithium Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Jeg betviler at det er mulig med mindre veskebalansen din er helt ute å kjøre. Det hadde vært interessant med en blodprøve midt i et slikt anfall. Hvordan skal jeg klare å få til å ta en blodprøve når dette skjer? det varer halvtime, tre kvarter(denne episoden er ikke helt over enda-derfor jeg må "utvide" tida litt) ? Skal jeg, så fort jeg kjenner dette komme, dra på legekontoret og be om blodprøve? Hadde vært interessant å vite :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.