Gå til innhold

Forstoppet

Anbefalte innlegg

Gjest Zippity
Skrevet

Tok to dulcolax i går men er like forstoppet, er det noe jeg kan ta nå? Har tatt noe søt væske jeg kjøpte på apoteket og, men nei...noe mer jeg kan ta?

Føler meg så uvel og full i kroppen. Tror ikke dette er sunt for kroppen. Må vel ta tre i kveld, da blir det do dag i morgen og. Forbaska medisiner!

Gjest Lackerol
Skrevet

For meg hjelper det alltid å spise en pose Lackerol, fordi de inneholder en type søtstoff som har laxerende effekt.

Spiser jeg det om kvelden, virker magen ekstremt godt på morgenen etter.

Håper at du blir bra snart

Gjest Zippity
Skrevet

For meg hjelper det alltid å spise en pose Lackerol, fordi de inneholder en type søtstoff som har laxerende effekt.

Spiser jeg det om kvelden, virker magen ekstremt godt på morgenen etter.

Håper at du blir bra snart

Får se om jeg finner noen drops med lakserende effekt.

Gjest aantonsen
Skrevet

20 dråper Laxoberal pleier å gjøre susen.

Gjest Zippity
Skrevet

20 dråper Laxoberal pleier å gjøre susen.

Det har jeg ikke, får du kjøpt det på apoteket?

Er så drittlei av dette nå, når jeg ikke tar medisin får jeg gå på do hver dag. Det er jo himmelsk det.

Skrevet

Det har jeg ikke, får du kjøpt det på apoteket?

Er så drittlei av dette nå, når jeg ikke tar medisin får jeg gå på do hver dag. Det er jo himmelsk det.

20 dråper er alt for mye, start med 10 dråper og juster derfra.

Gjest Zippity
Skrevet

20 dråper er alt for mye, start med 10 dråper og juster derfra.

Ok, skal kjøpe på lørdag hvis apoteket er åpent. Tror det er noe galt med magen min.

Gjest luftslott
Skrevet

Fysisk aktivitet bruker å hjelpe om tarmen går litt tregt, så hva med en liten løpetur? Da får du nok resultat av pillene;-) Husk å drikke nok!

Gjest Zippity
Skrevet

Fysisk aktivitet bruker å hjelpe om tarmen går litt tregt, så hva med en liten løpetur? Da får du nok resultat av pillene;-) Husk å drikke nok!

Tok masse laktulose så nå har jeg bodd på do en stund, ble så desperat. Men ut kom det, hehe :-)

Gjest tjohohaha
Skrevet

I tillegg prøv å spise masse svisker, drikk masse vann og te,

og gå masse turer, det får nok fart på sakene ;-)

stjernestøv
Skrevet

I tillegg prøv å spise masse svisker, drikk masse vann og te,

og gå masse turer, det får nok fart på sakene ;-)

Det hjelper nok ikke det, har prøvd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...