Gå til innhold

kjedelig.....

Anbefalte innlegg

trollemor;o)
Skrevet

Jeg kjeder meg litt jeg.... facebook er full av lykkelige familier med appelsin, ski, solkrem, kvikklunsj og alt som hører til.

I dag har vi bare vært hjemme fordi vi rett og slett er litt treige og ikke vet helt hva vi vil. Jeg blir gal av det! (Vi var ute i hagen i to timer å leika lykkeig familie med skiløp og snøballkrig)

Så kommer jeg hit på DOL og her er det fullt av innlegg om @ i 2013 og treg vektnedgang? Himmel, kan ikke noen finne på noe morsomt vi kan diskutere og krangle om da?

nei folkens, påske er oppskrytt!

Gjest old man
Skrevet

''Himmel, kan ikke noen finne på noe morsomt vi kan diskutere og krangle om da? ''

Kan du ikke starte en ny tråd om innvandring, religion eller om Snorre var norsk eller ei?

trollemor;o)
Skrevet

''Himmel, kan ikke noen finne på noe morsomt vi kan diskutere og krangle om da? ''

Kan du ikke starte en ny tråd om innvandring, religion eller om Snorre var norsk eller ei?

Nei, jeg gidder ikke, noen andre må starte. Helst ikke om innvandring for da blir jeg bare oppgitt og trist..

Gjest Zippity
Skrevet

Nei, jeg gidder ikke, noen andre må starte. Helst ikke om innvandring for da blir jeg bare oppgitt og trist..

Politikk engasjerer vel?

Men jeg synes det er kjedelig.

trollemor;o)
Skrevet

Politikk engasjerer vel?

Men jeg synes det er kjedelig.

Er egentlig ute etter en litt lettere diskusjon, om du forstår :-D Ikke noe alvorlig...

Gjest togli
Skrevet

Jeg har vært på Fjellsetra idag og storkost meg i alpinbakken sammen med venner :) Imorgen blir det langrennstur sammen med min spreke mor :)

Palmehelga hadde jeg barna, og vi dro begge dagene på langrennsturer på fjellet... mandagen grilla vi pinnebrød ute i hagen og fikk den gode vårfølelsen :)

Jeg elsker påsken:)

Gjest Zippity
Skrevet

Er egentlig ute etter en litt lettere diskusjon, om du forstår :-D Ikke noe alvorlig...

Ok, spør hvilke vaskepulver som er best, eller hva folk har i glasset i kveld, hehe :-)

trollemor;o)
Skrevet

Jeg har vært på Fjellsetra idag og storkost meg i alpinbakken sammen med venner :) Imorgen blir det langrennstur sammen med min spreke mor :)

Palmehelga hadde jeg barna, og vi dro begge dagene på langrennsturer på fjellet... mandagen grilla vi pinnebrød ute i hagen og fikk den gode vårfølelsen :)

Jeg elsker påsken:)

:-) Jeg er også glad i påsken, jeg overdriver en smule, selv om dagen i dag var litt drit.

Mulig jeg skal på Fjellsetra på søndag eller mandag :-) Kanskje vi sees?

trollemor;o)
Skrevet

Ok, spør hvilke vaskepulver som er best, eller hva folk har i glasset i kveld, hehe :-)

haha, jeg syns ....hm, nå husker jeg ike hva det heter såklart, slik er det alltid... men det syns jeg lukter så godt.. Ikke OMO, men.... *venter til jeg kommer på det*

gir opp

Gjest togli
Skrevet

:-) Jeg er også glad i påsken, jeg overdriver en smule, selv om dagen i dag var litt drit.

Det er lov å klage iblant ;)

Hadde vært moro om vi treftes :) Blir nok ikke Fjellsetra mer i påsken.... Dyrt med ferga! Ørskogfjellet er toppers, og billigere - både trekket og reisen ;)

Husk å si hei hvis du ser meg en dag :P

Rhea Silvia
Skrevet

Kan blir fullt der oppe... ;-)

Skrevet

Synes du dette teller som en fot-fetisj?

Ville du hatt en eldre mann med flagrende klær, vaske og kysse føttene dine?

Takk, men nei takk! ;-)

Med vennlig hilsen

trollemor;o)
Skrevet

Det er lov å klage iblant ;)

Hadde vært moro om vi treftes :) Blir nok ikke Fjellsetra mer i påsken.... Dyrt med ferga! Ørskogfjellet er toppers, og billigere - både trekket og reisen ;)

Husk å si hei hvis du ser meg en dag :P

Ørskogfjellet er det fryktelig mange år siden jeg var... hm, kanskje det blir en tur dit. Slekta skal dit i morgen, men jeg skal ikke "over there" før lørdag.

trollemor;o)
Skrevet

Kan blir fullt der oppe... ;-)

skal du også dit?

trollemor;o)
Skrevet

Synes du dette teller som en fot-fetisj?

Ville du hatt en eldre mann med flagrende klær, vaske og kysse føttene dine?

Takk, men nei takk! ;-)

Med vennlig hilsen

Jeg hater å skulle ta på andres føtter!! Føtter er ekkelt så sant de ikke sitter på små barn. Men må innrømme at jeg syns det er godt å få massert føttene, men kysse tror jeg ville kilt veldig.

Gjest togli
Skrevet

Ørskogfjellet er det fryktelig mange år siden jeg var... hm, kanskje det blir en tur dit. Slekta skal dit i morgen, men jeg skal ikke "over there" før lørdag.

Det er faktisk veldig bra der... Søndag tok jeg med ungene på langrenn fra Fjellstova, i flotte løyper helt fram til Fylling på Skøye. Turen var på 1,6 mil, men pga slakke nedoverbakker og flate strekninger, så gikk det helt supert også for åtteåringen å gå :) Anbefales!

Ungene liker veldig godt trekket på Ørskogsfjellet, så vi drar som regel dit når det er nok snø (snøen holder ikke så lenge der som på Fjellsetra, Overøye osv)

Gjest Zippity
Skrevet

haha, jeg syns ....hm, nå husker jeg ike hva det heter såklart, slik er det alltid... men det syns jeg lukter så godt.. Ikke OMO, men.... *venter til jeg kommer på det*

gir opp

Jeg bruker omo, men mykningsmiddelet er det viktigste :)

Skrevet

ha, det er jo edelt gjort da

''ha, det er jo edelt gjort da – trollemor;o)''

Tja, hvor edelt er det når man gjør det for å vise verden hvor ydmyk og edel man er? ;-)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...