Gå til innhold

kjedelig.....

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Kan blir fullt der oppe... ;-)

Haha, skal vi ha DOL-treff? :P

trollemor;o)
Skrevet

Det er faktisk veldig bra der... Søndag tok jeg med ungene på langrenn fra Fjellstova, i flotte løyper helt fram til Fylling på Skøye. Turen var på 1,6 mil, men pga slakke nedoverbakker og flate strekninger, så gikk det helt supert også for åtteåringen å gå :) Anbefales!

Ungene liker veldig godt trekket på Ørskogsfjellet, så vi drar som regel dit når det er nok snø (snøen holder ikke så lenge der som på Fjellsetra, Overøye osv)

Det var på Ørskogfjellet jeg prøvde slalomski for første gang og det var alltid dit vi dro for å gå eller renne på ski. Nå tror jeg det er 25 år siden jeg var der sist, i slalombakken altså.

trollemor;o)
Skrevet

Jeg bruker omo, men mykningsmiddelet er det viktigste :)

Ariel heter det :-) Mykningsmiddel bruker jeg innimellom, men ikke på håndduker, da blir de bare myke og ekle å tørke seg med.

trollemor;o)
Skrevet

''ha, det er jo edelt gjort da – trollemor;o)''

Tja, hvor edelt er det når man gjør det for å vise verden hvor ydmyk og edel man er? ;-)

Med vennlig hilsen

tenkte det samme....

Gjest togli
Skrevet

Det var på Ørskogfjellet jeg prøvde slalomski for første gang og det var alltid dit vi dro for å gå eller renne på ski. Nå tror jeg det er 25 år siden jeg var der sist, i slalombakken altså.

Oi, det var lenge siden :) Vi har helt sikkert vært der oppe samtidig før - i forrige årtusen en gang :P

trollemor;o)
Skrevet

Det er faktisk veldig bra der... Søndag tok jeg med ungene på langrenn fra Fjellstova, i flotte løyper helt fram til Fylling på Skøye. Turen var på 1,6 mil, men pga slakke nedoverbakker og flate strekninger, så gikk det helt supert også for åtteåringen å gå :) Anbefales!

Ungene liker veldig godt trekket på Ørskogsfjellet, så vi drar som regel dit når det er nok snø (snøen holder ikke så lenge der som på Fjellsetra, Overøye osv)

Men å gå så langt for oss er ikke aktuellt med en unge på 4...Eller, vi kan jo ta med akebrett ..

trollemor;o)
Skrevet

Oi, det var lenge siden :) Vi har helt sikkert vært der oppe samtidig før - i forrige årtusen en gang :P

helt sikkert :-D

Rhea Silvia
Skrevet

skal du også dit?

Om jeg gidder, så er det naturlig for meg å dra dit, ja ;-)

Rhea Silvia
Skrevet

Haha, skal vi ha DOL-treff? :P

Suppe på Fjellsæterstova?

trollemor;o)
Skrevet

Om jeg gidder, så er det naturlig for meg å dra dit, ja ;-)

:-) Kanskje vi sees ...

Gjest togli
Skrevet

Men å gå så langt for oss er ikke aktuellt med en unge på 4...Eller, vi kan jo ta med akebrett ..

Nei, hadde venta noen år til da! Da ville jeg heller anbefalt å gå på høyre side av veien (når du kommer fra byen) - opp mot Måslia... og funnet en bakke å sitte ved :)

Gjest togli
Skrevet

Suppe på Fjellsæterstova?

Evt potetball, brennsnut eller baccalao :P

Skrevet

Jeg hater å skulle ta på andres føtter!! Føtter er ekkelt så sant de ikke sitter på små barn. Men må innrømme at jeg syns det er godt å få massert føttene, men kysse tror jeg ville kilt veldig.

http://www.youtube.com/watch?v=oLnZ5Mg1yQo

Muligens dette ville kile litt, men ville det ikke vært vått og deilig?

Gjest night bird
Skrevet

Åh, alle disse jævla ski og sol-bildene på facebook.

Skrevet

Jeg liker ikke påska, så jeg synes det er greit å jobbe i påska :)

trollemor;o)
Skrevet

Åh, alle disse jævla ski og sol-bildene på facebook.

Ikke sant? Blir kvalm... har vært på ski nå men skryter ikke av det på face- who cares hva jeg har drevet med liksom?

Skrevet

Jeg har vært uten DOL i hele påska, fordi jeg har vært uten internett.

Deilig å se dere igjen folkens!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...