Gjest togli Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Kan blir fullt der oppe... ;-) Haha, skal vi ha DOL-treff? 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Skrevet 28. mars 2013 Det er faktisk veldig bra der... Søndag tok jeg med ungene på langrenn fra Fjellstova, i flotte løyper helt fram til Fylling på Skøye. Turen var på 1,6 mil, men pga slakke nedoverbakker og flate strekninger, så gikk det helt supert også for åtteåringen å gå Anbefales! Ungene liker veldig godt trekket på Ørskogsfjellet, så vi drar som regel dit når det er nok snø (snøen holder ikke så lenge der som på Fjellsetra, Overøye osv) Det var på Ørskogfjellet jeg prøvde slalomski for første gang og det var alltid dit vi dro for å gå eller renne på ski. Nå tror jeg det er 25 år siden jeg var der sist, i slalombakken altså. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Skrevet 28. mars 2013 Jeg bruker omo, men mykningsmiddelet er det viktigste Ariel heter det :-) Mykningsmiddel bruker jeg innimellom, men ikke på håndduker, da blir de bare myke og ekle å tørke seg med. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Skrevet 28. mars 2013 ''ha, det er jo edelt gjort da – trollemor;o)'' Tja, hvor edelt er det når man gjør det for å vise verden hvor ydmyk og edel man er? ;-) Med vennlig hilsen tenkte det samme.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Det var på Ørskogfjellet jeg prøvde slalomski for første gang og det var alltid dit vi dro for å gå eller renne på ski. Nå tror jeg det er 25 år siden jeg var der sist, i slalombakken altså. Oi, det var lenge siden Vi har helt sikkert vært der oppe samtidig før - i forrige årtusen en gang 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Skrevet 28. mars 2013 Det er faktisk veldig bra der... Søndag tok jeg med ungene på langrenn fra Fjellstova, i flotte løyper helt fram til Fylling på Skøye. Turen var på 1,6 mil, men pga slakke nedoverbakker og flate strekninger, så gikk det helt supert også for åtteåringen å gå Anbefales! Ungene liker veldig godt trekket på Ørskogsfjellet, så vi drar som regel dit når det er nok snø (snøen holder ikke så lenge der som på Fjellsetra, Overøye osv) Men å gå så langt for oss er ikke aktuellt med en unge på 4...Eller, vi kan jo ta med akebrett .. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Skrevet 28. mars 2013 Oi, det var lenge siden Vi har helt sikkert vært der oppe samtidig før - i forrige årtusen en gang helt sikkert :-D 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 skal du også dit? Om jeg gidder, så er det naturlig for meg å dra dit, ja ;-) 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Haha, skal vi ha DOL-treff? Suppe på Fjellsæterstova? 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Skrevet 28. mars 2013 Om jeg gidder, så er det naturlig for meg å dra dit, ja ;-) :-) Kanskje vi sees ... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Men å gå så langt for oss er ikke aktuellt med en unge på 4...Eller, vi kan jo ta med akebrett .. Nei, hadde venta noen år til da! Da ville jeg heller anbefalt å gå på høyre side av veien (når du kommer fra byen) - opp mot Måslia... og funnet en bakke å sitte ved 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Suppe på Fjellsæterstova? Evt potetball, brennsnut eller baccalao 0 Siter
skipohoi Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Jeg hater å skulle ta på andres føtter!! Føtter er ekkelt så sant de ikke sitter på små barn. Men må innrømme at jeg syns det er godt å få massert føttene, men kysse tror jeg ville kilt veldig. http://www.youtube.com/watch?v=oLnZ5Mg1yQo Muligens dette ville kile litt, men ville det ikke vært vått og deilig? 0 Siter
Gjest night bird Skrevet 29. mars 2013 Skrevet 29. mars 2013 Åh, alle disse jævla ski og sol-bildene på facebook. 0 Siter
Gjest Skrevet 29. mars 2013 Skrevet 29. mars 2013 Jeg liker ikke påska, så jeg synes det er greit å jobbe i påska 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Skrevet 29. mars 2013 Åh, alle disse jævla ski og sol-bildene på facebook. Ikke sant? Blir kvalm... har vært på ski nå men skryter ikke av det på face- who cares hva jeg har drevet med liksom? 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Skrevet 29. mars 2013 http://www.youtube.com/watch?v=oLnZ5Mg1yQo Muligens dette ville kile litt, men ville det ikke vært vått og deilig? æsj, jeg blir kvalm.... 0 Siter
ekte nick Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 Jeg har vært uten DOL i hele påska, fordi jeg har vært uten internett. Deilig å se dere igjen folkens! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.