Gå til innhold

Ny vri - oppmuntring mottas!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! Ferie er vanskelig og dagene blir lange og litt for fulle av tanker som gjør livet vanskeligere enn det trenger å være. Jeg velger mer og mer isolasjon, tar dårlige valg og klarer ikke å se noe konstruktivt mål der fremme. Så nå skriver jeg her og håper på konstruktive spark bak så jeg kan komme meg avgårde igjen... Er det lov? Eller er det bare teit å gjøre slik?

Gjest Håper det går bedre snart
Skrevet

Det er fint at du spør om oppmuntring

Kan du skrive en liste over hyggelige ting å gjøre sammen med venner og familie, og bestemme deg for å gjøre noen av tingene hver dag?

Skrevet

Det er fint at du spør om oppmuntring

Kan du skrive en liste over hyggelige ting å gjøre sammen med venner og familie, og bestemme deg for å gjøre noen av tingene hver dag?

Takk for fint tips. Jeg skal prøve.. Det er bare det at det vondt å være sammen med andre...Det er så slitsomt å tvinge seg hele tiden.. Nå ble jeg visst negativ igjen... sorry.. Jeg skal prøve å skrive en slik liste!

Gjest Håper at det går bedre snart
Skrevet

Takk for fint tips. Jeg skal prøve.. Det er bare det at det vondt å være sammen med andre...Det er så slitsomt å tvinge seg hele tiden.. Nå ble jeg visst negativ igjen... sorry.. Jeg skal prøve å skrive en slik liste!

Fint at du vil prøve det

Synd at det er vanskelig for deg. Men som du sier selv så trenger du å være sammen med andre.

Har du en eller flere lidenskaper?

Det er viktig å dyrke sine lidenskaper, og det hadde vært veldig fint om du kan gjøre noe som du er virkelig glad i å gjøre sammen med noen andre som har den samme lidenskapen. Kanskje det blir lettere å være sammen også da?

Også er det viktig å gi til seg selv:

Skriv en lang liste over hva som er nytelser for deg og gi deg selv mange nytelser hver dag.

Det kan være f.eks..en god kopp te, et godt langt varmt bad, se etter vårtegn, skrive et dikt, gå en tur.

Ønsker deg lykke til!

Gjest togli
Skrevet

Denne påska har jeg vært alene uten barna mine store deler av påska, så da visste jeg at jeg måtte legge planer for hver dag!

To dager har jeg tatt turen til fjellet alene. Har tatt med appelsin, sjokolade, buljong, sitteunderlag og teppe i sekken min og langet avgårde med langrennsski på beina. Herlige turer :) De ene dagen dro jeg til et alpinsenter for å treffe venner der, og rant alpint hele dagen :) Tre dager langrenn sammen med venner og/eller familie, og idag er det første dagen jeg har valgt å være hjemme for å kose meg! Har ligget litt ute i sola i hagen min, og skal snart på butikken en tur før jeg drar hjem for å ta ei treningsøkt på stuegulvet. Deretter tar jeg meg et deilig og varmt bad før jeg koser meg med middag og TV:)

Det gjelder å legge planer og gjennomføre det du har planlagt - selv om du kanskje ikke VIL når tida har kommet. Etterpå angrer du ALDRI på det du fikk gjort :)

Skrevet

Denne påska har jeg vært alene uten barna mine store deler av påska, så da visste jeg at jeg måtte legge planer for hver dag!

To dager har jeg tatt turen til fjellet alene. Har tatt med appelsin, sjokolade, buljong, sitteunderlag og teppe i sekken min og langet avgårde med langrennsski på beina. Herlige turer :) De ene dagen dro jeg til et alpinsenter for å treffe venner der, og rant alpint hele dagen :) Tre dager langrenn sammen med venner og/eller familie, og idag er det første dagen jeg har valgt å være hjemme for å kose meg! Har ligget litt ute i sola i hagen min, og skal snart på butikken en tur før jeg drar hjem for å ta ei treningsøkt på stuegulvet. Deretter tar jeg meg et deilig og varmt bad før jeg koser meg med middag og TV:)

Det gjelder å legge planer og gjennomføre det du har planlagt - selv om du kanskje ikke VIL når tida har kommet. Etterpå angrer du ALDRI på det du fikk gjort :)

Takk for gode ord :) Det ble skitur på meg etter jobb iallefall.

Gjest togli
Skrevet

Takk for gode ord :) Det ble skitur på meg etter jobb iallefall.

Så bra :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...