Bookworm Skrevet 30. mars 2013 Skrevet 30. mars 2013 Gjentatte forsøk på å endre signatur, for å unngå å bli gjenkjent har gang på gang bare endt opp med at jeg outer meg selv på en eller annen måte. Så nå gir jeg rett og slett bare opp og bruker good old Bookworm. Dere kjenner meg, og jeg skriver vel egentlig aldri noe jeg ikke kan stå inne for uansett, så da lar vi det være med det :-) Godt påske til dere alle sammen! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. mars 2013 Skrevet 30. mars 2013 God påske bookworm Vi liker deg best som du er 0 Siter
Bookworm Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Skrevet 30. mars 2013 God påske bookworm Vi liker deg best som du er Takk, togli - selv om jeg er temmelig sikker på at den kommentaren kan bli motsagt ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. mars 2013 Skrevet 30. mars 2013 Takk, togli - selv om jeg er temmelig sikker på at den kommentaren kan bli motsagt ;-) Litt action må vi ha på DOL 0 Siter
Bookworm Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Skrevet 30. mars 2013 Litt action må vi ha på DOL Nemlig :-) 0 Siter
Norknight Skrevet 30. mars 2013 Skrevet 30. mars 2013 Har byttet men folk kjenner meg alikevel. 0 Siter
Bookworm Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Skrevet 30. mars 2013 Har byttet men folk kjenner meg alikevel. Ja, det gjør vi absolutt. Du har en meget gjenkjennelig måte å skrive og ordlegge deg på, så akkurat hva du kaller deg spiller ingen rolle... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.