Gå til innhold

"Bivirkning" av alvorlig depresjon

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Jeg har fått det så bra på mange andre områder.. men det er sant som du sier - det gir mye unødvendige følelser å tenke på dette. Det er jo bortkasta energi det og.. energi jeg kunne brukt på amdre ting. Men jeg blir så deppa i påska - man hører om så mange som er så happy og har masse energi til å være på.påsketurer og i fjelley osv. Den energien hadde jeg også før.. det er så trist.

Vær glad for det du klarer da, noen ligger og er syke og klarer ingenting. Noe klarer du og det kan du glede deg over, det gjør jeg :-)

Så det er mulig...

Fortsetter under...

mariaflyfly
Skrevet

Hadde ikke forskjellen vært så enorm ville det vært enklere å qkseptere.. men den er enorm - som natt og dag. Kanskje jeg aldri blir helt frisk mer.. :(

Nå skal jeg gjenta noe til det kjedsommelige:

1) Du har vært og er i en svært belastende livssituasjon med svært syke foreldre. Dette tærer selvfølgelig på krefter, enten man liker det eller ikke.

2) Det tar lang, lang tid å bygge seg opp etter en skikkelig smell.

Slutt å leite etter årsaker og forklaringer på alt mulig. Du har to veldig gode, enkle grunner til hvorfor formen ikke er på topp ovenfor. Jobb med å akseptere dette. Ta ting derfra. Ta en dag av gangen, og jobb med å glede deg over de små tingene i livet. Livet er ikke noen dans på roser, og livet kan være skikkelig urettferdig. Face it. Gjør det beste ut av det i stedet for å grave deg inn i masse grubling gang på gang.

Skrevet

Fikk ikke du konstatert alvorlig jernmangel for et par uker siden? Det er heller ikke noe som ordner seg over natten.

Det er naturlig å føle seg energiløs når man blir dratt til alle kanter av problemer og vanskelige mennesker også. Ikke ta det som noe sikkert tegn på at det ikke kan gå oppover igjen.

Skrevet

Til dere alle. Jeg må jobbe med det. Svarene har vært/er til stor hjelp for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...